تجلیل از رده ها و سازمان موفق تر سپاه قمربنی هاشم علیه السلام

هشتمین جشنواره مالک اشتر و آئین تجلیل از رده ها و سازمان های موفق تر سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۷۹۲۳
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری، گفت: صبح امروز با حضور مدیر فرهنگی خانواده های ستاد فرماندهی کل سپاه، هشتمین جشنواره مالک اشتر سپاه و پنجمین جشنواره مالک اشتر بسیج در حسینیه آیت الله بهاءالدینی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام افزود: موضوع اشراف فرماندهی در بین آحاد کارکنان نیروهای مسلح بویژه مسئولین، فرماندهان و مدیران یک موضوع شناخته شده است.

سردار اکبری ادامه داد: رشد بیش از پیش فرماندهان و مسئولان سپاه در  جهت تحقق مدیریت عملکرد، ترغیب در رفع معایب و نواقص سازماندهی و مأموریتی، تقدیر از فرماندهان و مسئولان و مدیران موفق تر سپاه در جهت تحقق شایسته سالاری، ایجاد زمینه لازم برای بهره برداری بیش از پیش با رویکرد استفاده از تمام ظرفیت های انسانی، مادی معنوی و ارج نهادن به تلاش های فرماندهان و مدیران در راستای تحقق اهداف و اجرای مأموریت ها از منظورهای اصلی برگزاری جشنواره مالک اشتر است.

وی، گفت: اِشراف پدیده نوظهور و ارزشمندی است که از ذهن خلاق فرمانده معظم کل قوا شکل گرفت و نقش بسزایی در پیشرفت عملکرد محورهای مأموریتی کارکنان، فرماندهان، مسئولان و مدیران سازمان دارد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در این جشنواره نیز به بیان اهمیت برگزاری جشنواره مالک اشتر در سپاه و بسیج پرداخت و در ادامه با اشاره به دیدار اقشار مختلف کشور و بیش از 400نفر از مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری با مقام معظم رهبری، گفت: فرمایشات و بیانات مقام معظم رهبری در این دیدار صمیمانه،  امیدآفرین بود.

وی، ادامه داد: مردم استان چهارمحال و بختیاری همواره عاشق ولایت بوده و هستند و در صحنه های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی و خنثی سازی توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در صحنه حضور داشته اند.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری ، تقدیم دوهزار و 438شهید گلگون کفن و رشادت های رزمندگان استان در عملیات های مختلف در هشت سال دفاع مقدس، حضور شجاعانه مدافعان حریم آل الله در جبهه مقاومت، تأمین پایدار امنیت در مناطق مختلف شمال غرب، جنوب شرق و اکنون در جنوب غرب کشور توسط فرزندان دلاور این خطه از سرزمین اسلامی را دلیلی بر ولایتمداری و ولایت پذیری مردم چهارمحال و بختیاری دانست.

وی، با تجلیل از رده ها و سازمان های موفق تر سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در بررسی عملکرد مدیریتی تحت عنوان دبیرخانه اِشراف، گفت: امروز به نمایندگی از رزمندگان و بسیجیان قهرمان استان چهارمحال و بختیاری، از برخی مدیران موفق تر سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری تقدیر می شود.

گفتنی است: حجت الاسلام زنگنه، مدیر فرهنگ خانواده فرماندهی کل سپاه در این جشنواره به ایراد سخن پرداخت و پیام تقدیر و تشکر فرمانده کل سپاه را به رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری ابلاغ کرد.

ارسال نظرات