نماینده مردم فارس در مجلس در گفت و گو با «بسیج» مطرح کرد

گستردگی و وسعت بسیج عامل مهم کشف انبارهای احتکار کالا/بسیج نقش موثرتری در راستای شناسایی و کشف محل‎های انبار کالا ایفا می‏کند

افضلی گفت: بسیج با وسعت بسیار زیاد در تمام بخش‏ها نیرو دارد که بیشتر این نیرو‌ها از جنس مردم هستند بنابراین کمک زیادی به کشف انبار‌های احتکار کالا می‎کند.
کد خبر: ۹۰۴۷۹۵۶
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۰
سید حسین افضلی نماینده مردم فارس در مجلس در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، پیرامون نقش بسیج در کشف انبار‌های احتکار کالا عنوان کرد: بسیج نیرویی مردمی و دارای اطلاعات میدانی بسیار زیاد و وسیعی است که در نقاط مختلف کشور نیرو دارد، بنایراین نقش موثری در کشف انبار‌های احتکار کالا ایفا می‌‏کند.

وی بیان کرد: بسیج نسبت به بخش‏های دیگر نقش موثرتری در راستای شناسایی و کشف محل‎های انبار کالا ایفا می‏کند، و به کمک آن گزارشاتی در این مورد جمع آوری شده و در اختیار مراجع ذیربط قرار می‏گیرد که در صورت غیرقانونی بودن اقدامات با آن‏ها برخورد قانونی خواهد شد.

افضلی در پایان گفت: بسیج با وسعت بسیار زیاد در تمام بخش‏ها نیرو دارد که بیشتر این نیرو‌ها از جنس مردم هستند بنابراین کمک زیادی به کشف انبار‌های احتکار کالا می‎کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار