خبرهای داغ:

برگزاری سوگواری سالروز شهادت حضرت امام محمدباقر(ع)درهندیجان

رئیس شورای هیات های مذهبی هندیجان از مراسمات سوگواری سالروز شهادت حضرت امام محمدباقر (ع)با حضور پرشور آحاد مردم ،بسیجیان و هیات های مذهبی در یادمان شهدای گمنام و همزمان در حرم مطهر امامزاده عبدالله (ع) شهرستان هندیجان همراه با سخنرانی و برپایی ایستگاههای صلواتی خبرداد.
کد خبر: ۹۰۴۸۲۳۷
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

محمدحسین عنانات در شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:مردم مشتاق و علاقمند به اهل بیت (ع)شهرستان هندیجان هر ساله مراسمات و مجالس سوگواری حضرت امام محمدباقر (ع)را با برپریایی دسته جات عزاداری و در دست داشتن بیرق های سیاه با شکوه خاصی برگزار می نمایند.

وی افزود: مراسمات عزاداری حضرت امام محمدباقر(ع) با حضور جوانان از شور خاصی برخورداراست که نونهالان و نوجوانان بصورت خودجوش از عزاداران شرکت کنند به گرمی پذیرایی نمودند.

وی بابیان کمک های مردمی در برگزاری مراسمات اهل بیت (ع)گفت:مردم خیر ونیکو کار هندیجان در برپایی مراسمات اهل بیت (ع)شهادت ها و ولادت های مشارکت های خوبی دارند و در تمام برنامه بصورت افتخاری و از روی علاقه خدمات خوبی در برپایی ایستگاه های صلواتی فعالیت چشم گیری در شهرستان و روستاها دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها