دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کرمان:

پیام فرمانده سپاه ثارالله استان به اصحاب رسانه نشان از احساس مسئولیت وی دارد

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان گفت:اصحاب رسانه باید از ضعفی که سردار در رابطه با عدم طرح مطالبات مردم در برخی رسانه‌ها مطرح کردند استقبال کنند و انتقادات منطقی را پذیرا باشند نه اینکه جبهه‌گیری کنند.
کد خبر: ۹۰۴۸۲۵۵
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  احمدعلی مقدم دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان  با اشاره به پیام سردار ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در مورد مطالبات مردم از اصحاب رسانه که دربردارنده بازتاب‌های گوناگونی در بین اصحاب رسانه بود، اظهار داشت: پیام فرمانده شجاع و انقلابی سردار ابوحمره که به‌مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار صادر شد، نشان از دلسوزی و احساس مسؤولیت وی دارد.

 

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اظهار خرسندی نسبت به پیام وی ادامه داد: سردار از سر احساس تکلیف این پیام را صادر کردند و جای تشکر و سپاس از زحمات و دلسوزی‌های وی وجود دارد در این بین با توجه به جبهه‌گیری نسبت به‌ مواضع به‌حق وی چند نکته حائز اهمیت است.

 

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان تصریح کرد: سردار ابوحمزه در پیام خود مطالبات و انتظارات مشروع و به‌حق اکثر مردم شریف، انقلابی و شهید پرور را از همه فعالان عرصه رسانه بیان کردند زیرا صاحبان رسانه ضمن اینکه خود ناظر بر عملکرد دستگاه‌های اجرائی، مدیران و مسؤولان هستند مردم هم ازاصحاب رسانه مطالباتی دارند.

 

مقدم ادامه داد: در حالی که می‌بینیم بعضی اصحاب رسانه از طرح مطالبات اکثر اقشار مردم غافل شده‌اند و در برابر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم دم فرو بسته‌اند.

 

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان خاطرنشان کرد: به نظر بنده اصحاب رسانه باید از ضعفی که سردار در رابطه با عدم طرح مطالبات مردم در برخی رسانه‌ها مطرح کردند استقبال کنند و انتقادات منطقی را پذیرا باشند نه اینکه جبهه‌گیری کنند.

 

وی مطرح کرد: به پیام سردار ابوحمزه از دیدگاه رنجش نباید نگریسته شود بلکه باید باب آسیب‌شناسی رسانه‌ها قلمداد شده و منتهی به انجام رسالت اصحاب رسانه شود.

 

این فعال سیاسی تأکید کرد: طبق آیات الهی و احادیث همه ما محتاج تذکر هستیم و جای خوشبختی وجود دارد که اکثریت به‌اتفاق اصحاب رسانه استان این پیام مسؤولانه سردار ابوحمزه را با دید مثبت نگاه کرده‌اند.

 

کارشناس سیاسی گفت: اصحاب رسانه‌ای که از مطرح کردن مطالبات مردم به شگفتی افتاده‌اند باید عرض کنم من از شگفتی ایشان به شگفتی افتادم زیرا جای تعجب است که چگونه تذکر و توصیه به اصحاب رسانه جای شگفتی دارد در حالی که همه ما هر روز و ساعت نیاز به تذکر و توصیه داریم و اعتقادم این است که همین توصیه‌ها و تذکرات ما را به‌سوی تکامل پیش می‌برد.

 

مقدم ادامه داد: جا داشت این عزیز رسانه‌ای ضمن قدردانی از توصیه‌ها و دلسوزی سردار ابوحمزه به ارائه عملکرد رسانه خود نسبت به مطالبات مطرح شده در پیام سردار اقدام می‌کردند نه اینکه کل مطالب مطروحه را زیر سؤال و به حاشیه ببرند و از اینکه وی خواستار طرح مطالبات مردم شده‌اند به‌شدت موضع گیری کنند.

 

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان عنوان داشت: از اینکه این عزیز رسانه‌ای اعلام داشتند که بسیاری از موارد مطرح شده سردار ابوحمزه اساساً امکان‌پذیر نیست برای بنده سؤال پیش آمد که چگونه تبیین ابعاد شخصیتی حضرت امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری و یا بازگو کردن موفقیت‌های چشمگیر ۴ ساله انقلاب شکوهمند اسلامی امکان‌پذیر نیست؟

 

وی ادامه داد: چگونه نمی‌توان جنایت‌ها و خیانت‌های رژیم منحوس پهلوی، آمریکا، انگلیس، رژیم غاصب صهیونیستی و آل‌سقوط(سعود) را برای مردم بازگوکرد؟ و یا چگونه نمی‌توان ابعاد خیانت فتنه و فتنه‌گران را برای مردم بازگو کرد با اینکه مقام معظم رهبری توصیه فرمودند که باید ابعاد فتنه و فتنه‌گران مرتب برای مردم بازگو شود.

 

این فعال سیاسی ادامه داد: چگونه بازگو کردن مشکلات اقتصادی و معیشتی اقشار مختلف مردم به‌ویژه قشر آسیب‌پذیر جامعه غیرممکن است؟ و چگونه امکان‌پذیر نیست که در مورد بی‌حجابی، بد حجابی، ابتذال، فساد و تبعات آن هشدار داد؟
مقدم تصریح کرد: این برادر رسانه‌ای اظهار داشته‌اند که در کشور ما سخت‌ترین شرائط برای خبرنگاران مستقل وجود دارد بهتر بود بسیار واضح و شفات می‌فرمودند که چه شرایط سخت و طاقت‌فرسائی برای این عزیزان وجود دارد.

 

 

 

گفتگو از سیروئی نژاد

ارسال نظرات