سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی استان ازدستگیری یک سارق حرفه‌ای قطعات و محتویات داخل خودرو و کشف ۳۹ فقره سرقت در شهرستان سنندج خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۸۲۵۸
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ "عباس مسعودی " در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان بلافاصله دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بازبینی تصاویر دوربین مداربسته محل وقوع سرقت ها، یک دستگاه پژو ۴۰۵ را شناسایی و پس از مشاهده و طی هماهنگی با مرجع قضائی، خودروی مذکور را توقیف و یک نفر متهم را دراین رابطه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازجویی به عمل آٰمده، متهم به ۳۹ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ مسعودی با اشاره به بازسازی تمام صحنه‌های سرقت و دستگیری ۲ مالخر در این خصوص، خاطرنشان کرد: متهم به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضائی شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سنندج در پایان از شهروندان خواست تا اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی مجهز و از نگهداری اشیاء قیمتی در منزل و اماکن خصوصی خودداری کنند و در صورت برخورد با هر مورد مشکوک بلافاصله موضوع را با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات