برگزاری یادواره شهید آبروی محله در گوجان

یادواره ی شهید آبروی محله افتخار کوچه به پاس گرامیداشت یاد و خاطر شهید حاج عبد الصالح جهانبازی، در گوجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۸۲۹۹
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم معنوی که با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان و مسئولین محلی در شهر گوجان برگزار شد، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فارسان به ایراد سخن پرداخت.

خدامراد حیدری، گفت: در جامعه ای که مردم اهل چشم اند و آنچه را می بینند باور می کنند و سرکه ی نقد بهتر از حلوای نسیه است  و مردم حاضرند چندین سال زیر بار قرض بروند؛ اما مثلا یک باب خانه داشته باشند و برای  عرضه ی محصولات خود فیلم وکلیپ می سازند، تا تولیدات خود را به فروش برسانند، خداوند متعال  چگونه دینش را تبلیغ می کند.

حیدری ادامه داد: خداوند  می فرماید:  من برای تبلیغ دینم ایمان را در چند چیز به مردم نشان می دهم؛ اول؛ ایمان را در نماز و دوم در شهید قرار دادم . ایمان را در وجود این بزرگ مردان  جلوه  می دهم  تا مردم جذب دین شوند. همین شهید عزیزی که در زیر آفتاب سوزان منا پرپر شد و به لقاءالله پیوست و دیگر شهدا  که در نوجوانی  و جوانی رفتند تا بگویند خدا وجود دارد؛ در واقع شهدا مبلغان دین خدا می باشند.

جانشین فرمانده سپاه فارسان نیز در این مراسم گفت: در شرایطی که آل سعود خائن در نشان دادن عناد و دشمنی اش با ملت ایران و مسلمین از هیچ جنایتی فروگذار نمی کند، این بزرگ مرد نشان داد که هیچگاه مردان خدا از خدایشان غافل نمی شوند.

وی افزود: آل سعود به زودی تقاص این خون های به ناحق ریخته را پس خواهند داد و به یاری خدا همراه با سایر همراهانش به خصوص یهودیان صهیونیست به فلاکت خواهند افتاد و بساطشان برچیده خواهد شد.

در حاشیه این مراسم معنویف برنامه هایی چون؛ دکلمه خوانی، دل نوشته دختران شهید  با پدر، قرائت زندگی نامه شهید، مداحی و...، اجرا شد.

 

ارسال نظرات