حاجی دلیگانی در گفتگو با «بسیج»:

شناسایی محتکرین توسط بسیجیان اقدامی پسندیده است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: امروز ما در جنگ اقتصادی قرار داریم و بدون شک حضور بسیج در میادین اقتصادی همچون دیگر عرصه ها می تواند کمک شایانی در برابر دشمن به ما بکند.
کد خبر: ۹۰۴۸۳۲۰
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به حضور مخلصانه بسیجیان در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی اظهار داشت: بنابر اذعان بسیاری از فرماندهان نظامی در سراسر دنیا اگر در جبهه جنگ تحمیلی اگر حضور بسیج نبود، جنگ به نفع جمهوری اسلامی ختم نمی شد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیج مردمی یک ظرفیت بسیار ارزشمند برای پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران است، افزود: امروز ما در جنگ اقتصادی قرار داریم و بدون شک حضور بسیج در میادین اقتصادی همچون دیگر عرصه ها می تواند کمک شایانی در برابر دشمن به ما بکند.

وی به دستور ریاست سازمان بسیج مبنی بر شناسایی محتکرین اشاره کرد و گفت: اقدام سردار غیب پرور بسیار کار خوبی بود و من از ایشان تشکر می کنم که با این دستور حرکت بزرگی در شناسایی محتکرین و انبارهایشان در سراسر کشور صورت گرفت.

حاجی دلیگانی ادامه داد: امروز بسیج به عنوان یک نیروی پرتوان مردمی باید در برابر دلالان، محتکرین و اخلالگران اقتصادی قیام کند و آرامش را به اقتصاد کشور بازگرداند.

ارسال نظرات