همایش خودباوری، اشتغال خرد و تحکیم خانواده در قروه برگزار شد

با همت اداره بهزیستی شهرستان قروه و کلینیک مددکاری آوای مهر همایش خودباوری، اشتغال خرد و تحکیم خانواده در قروه برگزار شد
کد خبر: ۹۰۴۸۶۳۸
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، با حضور مسئولین شهرستان قروه همایش خودباوری، اشتغال خرد و تحکیم خانواده به همت اداره بهزیستی شهرستان قروه و کلینیک مددکاری آوای مهر، در سالن ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این مراسم ابتدا پرستو ورمقانی مدیر کلینیک مددکاری آوای مهر شهرستان قروه با اشاره به اهداف برگزاری این همایش اظهار داشت: این همایش با تاکید بر خودباوری و اشتغال خرد همراه با گروه همیار زنان سرپرست خانوار نیان آوای مهر قروه برگزار می‌گردد که اهمیت توانمندسازی زنان سرپرست خانوار را می‌رساند.

وی ادامه داد: امروز حمایت یابی‌ها و لزوم تشکیل شبکه‌های اجتماعی و تقویت شبکه‌های حمایتی برای توانمندسازی هر چه بیشتر زنان سرپرست خانوار از اهمیت بالایی برخوردار است که تحقق آن توجه مسئولین در این خصوص را می‌طلبد.

ورمقانی بیان داشت: گروه همیار زنان سرپرست خانوار نیان آوای مهر قروه یک ماه است که فعالیت خود را آغاز کرده است و در طول این مدت تولیداتی نیز داشته است که لازمه پابرجا بودن اشتغال پایدار این مددجویان در حمایت خیرین و مسئولین شهرستان است.

در ادامه این مراسم نیز سارا عبدی رییس اداره بهزیستی شهرستان قروه با تاکید بر لزوم توجه به زنان سرپرست خانوار گفت: سازمان بهزیستی در راستای خدمت به اقشار محروم، نیازمند، آسیب دیدگان اجتماعی، ایتام و زنان سرپرست خانوار، بد سرپرست و معلولین در سه حوزه اجتماعی، توانبخشی و پیشگیری به صورت تخصصی فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: یکی از وظایف سازمان بهزیستی، کمک به تأمین نیاز‌های افراد و خانواده‌های بی سرپرست و ایجاد زمینه‌های مناسب برای خودکفایی آنان است.

رئیس بهزیستی قروه با اشاره به افراد زیر پوشش این نهاد یادآور شد: یک هزار خانوار مستمر بگیر و غیر مستمر بگیر زیر پوشش این نهاد قرار دارد ضمن اینکه ۲۵۰ زن سرپرست خانوار نیز در این شهرستان زیر پوشش بهریستی هستند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات