معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا:

محرومیت زدایی در مناطق استان از نقش های مهم سپاه و بسیج است/ رسانه‌ها امید را در جامعه زنده نگاه دارند

سرهنگ بخشی یکی از نقش های مهم سپاه را محرومیت زدایی دانست و گفت: رسانه ها باید با انعکاس فعالیت‌ها، امید را در جامعه زده نگاه دارند.
کد خبر: ۹۰۴۸۷۷۹
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران یکی از نقش های مهم سپاه را محرومیت زدایی دانست و گفت: رسانه ها باید با انعکاس خدمات و فعالیت‌های بسیج و سپاه در ارائه خدمات به آحاد مردم به ویژه مستضعفین، امید را در جامعه زنده نگاه دارند.

سرهنگ جواد بخشی با اشاره به اینکه آمریکا طی چهار دهه اخیر اُبهتش را در منطقه از دست داده است، اضافه کرد: استکبار جهانی تا قدرت از دست رفته‌اش را احیا نکند، از منطقه نمی‌رود و هدف اصلی اش ایران اسلامی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران در رابطه با نقش سپاه در پاسداری از مرزهای کشور گفت: پاسداران انقلاب اسلامی در شرایط سخت جغرافیایی از مرزهای کشورمان صیانت می‌کنند و اجازه نمی‌دهند تا خدشه‌ای به مرز و بوم مان وارد شود.

سرهنگ پاسدار جواد بخشی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه رسانه به بخش جدایی‌ناپذیر در زندگی  تبدیل شده است اظهار داشت: فعالیت اجتماعی در سپاه در حوزه محرومیت‌زدایی، کمک به محرومان، اربعین حسینی گوشه‌ای از فعالیت سپاه کربلای مازندران بوده که اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در جهان متجلی شده است.

وی افزود: سپاه مازندران در پشتیبانی جبهه مقاومت نقش اساسی داشته و دارد و باید در جهت تقویت لشگر مردمی حضرت زینب(س) برنامه‌ریزی برای حفظ و القای امید در جامعه صورت گیرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید در عرصه کنونی در مقابله با جنگ نرم دشمن نقش‌آفرینی کنند تصریح کرد: رسانه‌های مازندران در حوزه نشر و تبلیغ ارزش‌های دفاع مقدس و یادآوری خاطرات شهدای رسانه نقش آفرینی مضاعف داشته باشند.

در این مراسم از خبرنگاران برتر، برترین‌های جشنواره رسانه در راهیان نور و جشنواره عکس خبری سپاه مازندران تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها