عملیات آبرسانی در شهرهای مازندران آغاز شد

مدیرعامل آبفاشهری مازندران از بهره برداری یا آغاز عملیات اجرایی 10 طرح آبرسانی همزمان با هفته دولت در شهرهای این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۸۹۸۵
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مزندران، ذاکری گفت: این طرح ها در در شهرهای بهشهر، ساری، کیاسر، سوادکوه ، قائم شهر، سیمرغ، فریدونکنار و شیرود به بهره برداری یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
مدیرعامل آبفاشهری مازندران افزود: طرح های قابل بهره برداری در هفته دولت شامل حفر و تجهیز 3 حلقه چاه با آبدهی ۱۳۵ لیتر در ثانیه، اجرای 900 متر خط انتقال آب ، ساخت 2 ایستگاه پمپاژ، ساخت یک مخزن 50 متر مکعبی، تهیه و نصب 11 فیلتر حذف آهن و منگنز، 51 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی، ساخت 3 رشته خط انتقال نیرو به قدرت 400 کیلووات ، ساخت 40 متر مربع اطاقک و 600 مترمربع محوطه سازی و حصارکشی است.
ذاکری با بیان اینکه اعتبار صرف شده برای بهره برداری از این طرح ها 123 میلیارد و 300 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: طرح هایی که عملیات اجرایی آن همزمان در این هفته آغاز می شود شامل ساخت تصفیه خانه به ظرفیت 100 لیتر در ثانیه، ساخت مخزن جمع کننده به حجم 500 متر مکعب، ساخت حوضچه های آبگیر، ته نشینی و زلال سازی گندزدایی به حجم 3 هزار و 650 مترمکعب با پیش بینی اعتبار 45 میلیارد ریال می باشد.
مدیرعامل آبفاشهری مازندران از اصلاح و توسعه 51 کیلومتر شبکه آبرسانی برای تامین آب شرب سالم و بهداشتی و ارائه خدمات در نواحی بدون شبکه، تامین آب مورد نیاز با فشار مناسب، تعویض لوله های فرسوده و کاهش هدر رفت آب خبر داد و گفت: این طرح به صورت نمادین در شهرستان ساری آغاز می شود. همچنین بیش از 35 هزار خانوار از مزایای این طرح ها در مازندران برخوردار خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها