خبرهای داغ:
دبیر بنیاد بین المللی غدیر هشترود:

حقیقت غدیر تثبیت پایه‌های نظام ولایی و عدالت در جامعه است

دبیر بنیاد بین المللی غدیر هشترود در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این روز با عنوان عید اکبر و روز مهرورزی و مودت برای همگان شناخته شده است، افزود: حقیقت عید غدیرخم تثبیت پایه‌های نظام ولایی و عدالت در جامعه است.
کد خبر: ۹۰۴۸۹۹۱
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام موحدی از غدیر به عنوان روز هدایت بشریت نام برد و افزود: غدیر در همه اعصار باید باشد و پیام غدیر باید به بشریت ابلاغ شود.

وی با بیان اینکه بیش از 30برنامه در دهه امامت در این شهرستان برگزار خواهد شد، گفت: بیش از 70 اداره نیز دخیل در اجرای برنامه های غدیر در هشترود هستند.

 حجت الاسلام موحدی آزاد سازی زندانیان با کمک خیرین و ستاد دیه، اعطای مرخصی به زندانیان سادات، نام گذاری پروژه های عمرانی جدید الاحداث بنام ولایت و الغدیر، نور افشانی شهر در شب عید غدیر، خطبه خوانی غدیر، تجلیل از سادات شهرستان، احرای مسابقات حفظ آیات ائمه اطهار و ولایت در قرآن و نهج البلاغه، ضیافت اطعام در روستاها، همایش زنان سادات و غبار روبی مزار شهدای سادات از جمله برنامه های ستاد غدیر در هشترود برشمرد.

وی ادامه داد: در این برنامه ها علاوه بر مردم و جوانان، دستگاه های مختلفی همچون آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات، سپاه و بسیج، کمیته امداد امام(ره)، شهرداری و بسیاری دیگر از دستگاه ها مشارکت دارند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها