خبرهای داغ:
امام جمعه شهر بخشایش:

مسجدی که ولایت محور نباشد همچون مسجد ضرار است

امام جمعه شهر بخشایش در همایش مشترک ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد بستان آباد گفت: در مساجد علما باید نیروهای انقلابی و جهادی تربیت کنند و مسجدی که ولایت محور و تفرقه انگیز باشد همانند مسجد ضرار زمان پیامبر خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۴۹۱۵۷
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام غفاری با اشاره به لفظ مسجد که نماد قداست و احترام در دین مبین اسلام است، افزود: مسجد با محوریت روحانیت و ائمه جماعت مساجد و با محوریت ائمه جمعه که همگی در خط ولایت و وحدت اسلامی باشند به گفته مقام معظم رهبری خودشان آتش به اختیار هستند.

وی خاطر نشان کرد: امروزه مساجد بالاتر از دانشگاه ها و حوزه های علمیه به دین و نظام خدمات می رسانند.

مسجدی که ولایت محور نباشد همچون مسجد ضرار است

حجت الاسلام غفاری در ادامه با اشاره به علت نامگذاری روز جهانی مسجد در مراجعه به قرآن و فرامین معصومین، مسجد الاقصی را دارای پیشینه خاصی دانست و اظهارداشت: مسجد القصی محل زندگی پیامبران عظیم و سومین حرم و اولین قبله مسلمین بوده و اهمیت آن در تاریخ کاملا ملموس بوده و محل اتحاد و وحدت مسلمین می باشد.

امام جمعه شهر بخشایش با اشاره به پیشنهاد مذاکرات مستقیم و بدون پیش شرط آمریکا با ایران اسلامی، قبول  آن را تجربه تلخ تاریخ خانه نشینی حضرت علی (ع) عنوان و به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره و بیان کرد: هر موقع به دشمن بله گفتیم شکست خوردیم.

وی یادآور شد: شهیدان عشق شهادت را از مساجد گرفتند و برای ما عزت آفریدند.

در این همایش از هیت امنا و روحانیون مساجد برتر تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها