خبرهای داغ:
امام جمعه مهربان

شهیدان رجایی و باهنر مدیران انقلابی و جهادی بودند

امام جمعه مهربان در خطبه های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: دولتمردان از این دو شهید درس مدیریت را یاد بگیرند که چگونه با بصیرت جهادی و انقلابی عمل کردند و چرا مردم هر ساله یاد و خاطره آن ها را گرامی می دارند.
کد خبر: ۹۰۴۹۶۲۷
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مرسلی حسن افزود: شهیدان رجایی و باهنر از مردم بودند و برای مردم تلاش و برای حل معضلات و مشکلات راه حل و راه کار ارایه کردن،  همان کاری که الان نیاز لازم و ضروری کشور است.

وی ادامه داد: جنگ روانی هر روز در فضاهای مجازی بیشتر است و این جنگ و فشار روانی و عصبی به مردم و جامعه است، اینکه مردم را نسبت به آینده ناامید می کنند به هیچ وجه صحیح نیست و بزرگ نمایی از اثرات تحریم در ماه های آینده این جنگ روانی است.

حجت الاسلام مرسلی اضافه کرد: آغاز تحریم از سال 1358 تا آلان را تجربه کردیم و با عنایت امام عصر(عج) همه را گذراندیم و الان ایران در دنیا نه تنها در منطقه از خیلی جهات جزو قدرت برتر کشور های اسلامی است .

وی خاطر نشان کرد: بزرگتر از این مرد قمار باز آمریکایی نتوانسته کاری انجام دهد حالا چه رسد به این ما حرف امام(ره) را همیشه تکرار کرده و می گوییم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند بنابراین همه مردم و جوانان مومن و ولایت مدار و غیور حسینی باید هوشیاری کامل خود را حفظ کنیم تا با ترویج و پخش شایعه ها به صورت ناخواسته به دشمن کمک نکنیم و به عنایت الهی شر دشمن را برخودش برمی گردانیم .

امام جمعه مهربان با اشاره به مساله غدیر بیان کرد: تعیین امیرالمومنین بعنوان ولی که مظهر تقوا، علم، شجاعت، فداکاری و عدل پیامبر است معلوم می شود آنچه از نظر اسلام در باب مدیریت اهمیت دارد این هاست .

وی ادامه داد: در واقع پیام غدیر معرفی الگوی اسلامی برای ادامه راه انبیاء الهی بود و تمسک به ولایت حضرت امیر تبعیت از مقاصد او است و کسانی که مدعی هستند ما شیعه امیرالمومنین هستیم باید در قول و فعل و نوشتن و گفتن و در همه چیز از او تبعیت کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها