خبرهای داغ:
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

تئاتر ظرفیتی مغتنم برای انتقال پیام به مخاطبان/ لزوم حمایت بزرگان فرهنگ و هنر کشور

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از دبیرخانه دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در جمع خبرنگاران، هنر تئاتر را ظرفیتی مغتنم برای انتقال پیام به مخاطبان دانست و گفت: تئاتر کوتاه حاصل خلاقیت هنرمندان است.
کد خبر: ۹۰۴۹۷۰۳
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سیدمحمد مجتبی حسینی اظهار داشت: در حوزه تئاتر یک سری نقاط قابل‌ توجه و ارزش‌هایی وجود دارد که باید دیده شوند زیرا یک ظرفیت بسیار ارزشمند است.
وی خاطرنشان کرد: تئاتر کوتاه در عین حال که پدیده‌ای دشوار و سخت به‌ حساب می‌آید ولی دلپذیر است چون جمع‌بندی متون در کوتاه‌ترین زمان ممکن و انتقال پیام به مخاطبان در زمان کوتاه کاری بس سخت و دشوار است.
حسینی افزود: جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران که هم‌اکنون به دوازدهمین دوره رسیده نشان می‌دهد که هنرمندان جوان ایران‌ زمین چه استعدادهایی دارند و با درایت و خلاقیت‌ در دل هموطنان جا بازکرده‌اند.
وی بر لزوم حمایت بزرگان عرصه فرهنگ و هنر کشور و نیز هنرمندان نام‌آشنای منطقه از جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران تأکید کرد و گفت: کوتاه نمودن متون نمایشی در این جشنواره حاصل خلاقیت هنرمندان این عرصه است.
معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌ها و تجارب به‌دست‌آمده در جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران مغتنم است و امیدواریم شاهد برگزاری یک‌صد و بیستمین دوره این جشنواره در اهر باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها