رجایی و باهنر مصداق دولتمردان مردمی بودند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سامان گفت: شهیدان رجایی و باهنر نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند که دل در گرو انقلاب و ولایت داشتند.
کد خبر: ۹۰۴۹۷۷۲
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سامان، با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز انفجار در دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ و شهادت دو یار دیرین امام خمینی(ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهیدان محمد علی رجایی، رئیس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر، گفت: این عزیزان مصداق و نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند که دل در گرو انقلاب و ولایت داشتند.

حجت الاسلام عباس رضی، گفت: علت نامگذاری چنین هفته ای به نام دولت، این است که دولت شهید رجایی، نخستین دولت مکتبی بود که در آن دوره بحرانی، حداکثر تلاش و کوشش خود را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب اسلامی، صادقانه اعمال کرد .

رضی افزود: هفته دولت، فرصتى است تا لختى تأمل کنیم و به آن چه در گذر شتابزده زمان پنهان مانده، نظر افکنیم. باید رنج و تلاش مسولان متعهد کشور را ارج نهیم، خدمت هاى نادیدنى دولت مردان خدمتگزار و صاحب منصبان درد آشنا را سپاس گوییم و به همه تلاش گران و زحمت کشان نظام جمهورى اسلامى خسته نباشید بگوییم.

وی تصریح کرد: هفته دولت فرصتی است تا نیروهای خدومِ میدان كار و تلاش از عرصه های مختلف در تجدید پیمان با آرمان ها و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با تكیه بر رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی)؛ افق تازه ای از پیشرفت و توسعه را طراحی كنند تا درمقابل بد اندیشی های دشمنان این زمان، حماسه اقتصادی و همبستگی مردمی را به منصه ظهور رسانده و زمینه های رشد و پیشرفت روز افزون كشور در حیطه های مختلف را فراهم آورند .

رضی در پایان خاطر نشان کرد: همراهى ملت با دولتمردان، از عوامل ثبات دولت و اقتدار آن است و اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت بویژه شهیدان رجائی و باهنر، این دو معلم بزرگ علم و عمل و اخلاق؛ هفته دولت و روز كارمند را به همه كارگزاران و كارمندان عزیز تبریك عرض نموده و موفقیت همگان را در عرصه های مختلف به ویژه در راستای حل مشكلات مردم از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

ارسال نظرات