بهره برداری از 11 واحد مسکن مددجویی در هفته دولت

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه وبویراحمد از بهره برداری 11 واحد مسکن مددجویی استان در هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۰۱۰۹
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸
جلال فرد با بیان اینکه این واحد‌ها متناسب بابهره برداری از ۱۱ واحد مسکن مددجویی استان در هفته دولت برنامه ریزی استانداری در شهرستان‌های کهگیلویه، لنده و بویراحمد در هفته دولت به صاحبان آن‌ها واگذار می‌شود گفت::برای ساخت این واحد‌ها ۳ میلیارد و ۵۷۵ میلیون ریال هزینه شده است.
وی زیربنای هر کدام از این واحد‌ها را ۷۵ متر مربع اعلام کرد و افزود: همزمان با بهره برداری از این واحد‌ها عملیات اجرایی ۴ واحد مسکن مددجویی دیگر در شهرستان‌های گچساران و لنده با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال آغاز می‌شود.
جلال فرد همچنین از بهره برداری ۵۱ طرح اشتغالزایی در نقاط مختلف استان در هفته دولت با اعتبار ۱۰ میلیارد و دویست میلیون ریال خبر داد و گفت::این طرح‌ها در زمینه‌های صنفی، خدماتی، کشاورزی و صنعتی است.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان افزود:اعزام ۸۰ نفر از فرزندان مددجوی پسر به مشهد مقدس با اعتبار ۱۴۰ میلیون ریال، برگزاری ۱۷ دوره آموزشی با موضوعات اخلاق اداری، تکریم ارباب رجوع و اهداء ۴۰ فقره جهیزیه با اعتبار ۱۴۰ میلیون ریال به نوعروسان مددجو از دیگر برنامه‌های این نهاد در هفته دولت است.
ارسال نظرات