مدیر امورشعب خیریه آبشار عاطفه‌ها در لرستان

همایش جهادی و ملی مهرورزی در لرستان برگزار می‌شود

مدیر امورشعب خیریه آبشار عاطفه‌ها در لرستان گفت: همایش جهادی و ملی مهرورزی با حضور مدیرعامل موسسه و کلیه مدیران استانی سازمان مردم‌نهاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در تاریخ ۱۳، ۱۴، ۱۵ شهریورماه در لرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۵۰۴۸۶
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰

نرگس صفر بیرانوند در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از لرستان، گفت: ه موسسه آبشار عاطفه‌ها به‌عنوان بزرگ‌ترین سازمان مردم‌نهاد کشور در سال 1380 تأسیس  و نمایندگی موسسه در خرم‌آباد سال 1391 تأسیس شد و در شهرستان های استان لرستان نیز نمایندگی فعال دارد.

وی تصریح کرد: این موسسه علاوه بر کمک‌های غذایی و پوشاک به افراد تحت پوشش خدمات فرهنگی ازجمله مشاوره خانواده، مهارت نه گفتن، مهارت‌های زندگی، کلاس‌های احکام، قرآن، تفسیر، برپایی مراسمات مذهبی نیز ارائه می‌شود و حتی با آموزشگاه‌های زبان‌سراها در سطح شهر قراردادهای بستیم که به عزیزان تحت پوشش موسسه به‌صورت رایگان آموزش بدهند.

مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در خرم آباد بابیان اینکه حتی برای افراد تحت پوشش کلاس‌های آموزش کارآفرینی برگزار کردیم گفت: سازمان‌ها  مردم‌نهاد و NGO ها می‌تواند درکنارهم و به کمک هم در راستای برطرف کردن مشکلات جامعه هم‌گام و هماهنگ باشند.

صفر بیرانوند با اشاره به اینکه اهدای جهیزیه از سوی این سازمان مردم‌نهاد هرساله انجام می‌شود، اظهار داشت: همایش جهادی و ملی مهرورزی عنوان همایشی است که امسال در راستای اهدای جهیزیه انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: این همایش ملی با حضور مدیرعامل موسسه و کلیه مدیران استانی سازمان مردم‌نهاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در تاریخ ۱۳، ۱۴، ۱۵ شهریورماه با اهدا ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان و حضور در مناطق محرم استان لرستان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات