مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه:

امروز قدرتی داریم که آمریکا توان مقابله را ندارد

حجت الاسلام زنگنه مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه در جشنواره استانی مالک اشتر در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: ذکری که موجب قبولی توبه آدم شد ، کشتی نوح را از طوفان نجات داد ، ابراهیم را از آتش نجات داد ، قدرت و قوت ایثار را تحمیل کرد ، ذکری که قبر مارا نورانی میکند و صراط را برای ما روشن میکند صلوات برمحمد آل محمد است.
کد خبر: ۹۰۵۰۵۰۰
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ حجت الاسلام زنگنه با اشاره به حدیثی از حضرت محمد (ص)که می‌فرماید: ای امت من میدانید چه کسانی همراه من وارد بهشت میشوند؟ کسانی که بر من و امت من درود فرستند افزود صلوات نفاق و دورویی را در جامعه از بین میبرد .

مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه در ادامه گفت علت اینکه احدی فکر جنگ به ایران اسلامی را نمی تواند بکند، چون علم حاصل کردیم  و امروز قدرتی داریم که آمریکا توان مقابله را ندارد، وی هم‌چنین خاطر نشان کرد که آمریکا در جنگ علیه عراق هزینه های هنگفتی را متحمل شد ولی نتیجه‌ای نداشت.

وی گفت: یکی از خواسته‌های مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اشراف است و مدیر موفق آن مدیری است که اشراف و اطلاعات کامل از نیرو های تحت امر خود داشته باشد .

مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه با اشاره به فلسفه اشراف گفت: اشراف باید متقن، مستند و واقعی باشد اشراف حکم مانیتور را دارد که واقعیات را نشان می‌دهد .

حجت الاسلام زنگنه گفت دشمن با انقلاب اسلامی سه جنگ را شروع کرد. اولین جنگ، جنگ سیاسی بود، به این صورت که بعد از انقلاب، با ایجاد گروهک‌های سیاسی حزب توده، منافقین، جبهه ملی، ساما، جاما، کومله، دمکرات و منافقین خلق در صدد نابودی انقلاب برآمدند، ولی موفق به کار نشدند و با عنایت حق تعالی امسال چهلمین سال انقلاب اسلامی را شاهد هستیم. وی تأکید کرد که قرآن به ما می‌آموزد: اگر شما از دشمن ترسیدید، دشمن برشما مسلط میشود و اگر از دشمن نترسیدید احدی بر شما تعرض نمیکند .

وی در ادامه افزود: بعد از جنگ سیاسی به جنگ نظامی روی آوردند و عراق را برای مقابله با ما تسلیح کردند، جنگ ما با عراق نبود بلکه با تمام قدرت های دنیا جنگ میکردیم، هشت سال با تمام دنیا جنگیدیم اگر با خود عراق جنگ میکردیم، 8 ماهه در جنگ پیروز می‌شدیم.

مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه گفت: بعد از آن جنگ نرم را شروع کردند، رهبر انقلاب در توصیف جنگ نرم می فرمایند غارت فرهنگی ، ناتوی فرهنگی که برای مقابله با جنگ نرم آتش به اختیار اعلام میکنند،وی اظهار داشت ما باید در خاکریز جنگ نرم باشیم چرا که دشمن با ایجاد ابزار های ارتباطی مثل تلگرام و اینستاگرام سرویس رایگان ارائه می دهد و اطلاعات سیاسی، فرهنگی و خانوادگی را به راحتی در اختیار دارد ما باید به عنوان افسران جنگ نرم با دشمن مقابله کنیم .

ارسال نظرات