کارشناس مسایل تربیتی؛

فضای مجازی محل جنگ خاموش دشمن است

کارشناس مسایل تربیتی و فرهنگی در جمع کارکنان ناحیه مقاومت شهرستان لردگان، گفت: فضای مجازی محل جنگ خاموش دشمن است.
کد خبر: ۹۰۵۰۵۱۱
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ گردهمایی تببین فرهنگ نهادی با موضوع فضای مجازی در ناحیه مقامت بسیج شهرستان لردگان برگزار شد.

یکی از کارشناسان و مربیان تربیتی در این مراسم، با اشاره به برنامه ریزی دشمن در استفاده بهینه از فضای مجازی گفت: فضای مجازی محل جنگ خاموش دشمن است.

حجت الاسلام اکبر خرمی افزود: فضای مجازی هم فرصت است و هم تهدید ، ولی متاسفانه طبق آمارهای موجود و بر اساس برنامه ریزی دشمنان ایران اسلامی امروز فضای مجازی به یک تهدید تبدیل شده که با محتویات ضد دینی  سعی در به انحراف کشاندن جوانان این مرز و بوم دارد.

خرمی ادامه داد:بی توجهی خانواده ها به فرزندان و عدم داشتن شناخت کافی از فضای مجازی باعث شد که برخی از شبکه های معاند جمهوری اسلامی ایران طرفداران زیادی به خود جلب کنند و با استفاده از مشاوران با تجربه و نخبه خوراک مسموم به خورد جوانان ما بدهند  و در زمان مناسب از آنها استفاده شود.

وی با اشاره به روشهای صحیح استفاده از فضای مجازی؛ به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری از جوانان خواست  فضای مجازی را به یک فرصت تبدیل کرده و با ورود به موقع و داشتن دانش کافی در راستای دفاع از اسلام به تبلیغ دین اسلام و حکومت اسلامی پرداخته و زمینه های انحراف جوانان را بکاهند.

ارسال نظرات