نماینده مقام معظم رهبری در مازندران:

اقدامات محرومیت زدایی نهاد های انقلابی از توصیه های الهی و اسلامی است

آیه الله طبرسی با بیان اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی در نقاط مختلف کشور توسط نهادهای انقلابی نظام چون بسیج سازندگی، سپاه پاسداران، کمیته امداد امام خمینی و بنیاد برکت امری اثرگذار و مفید در رفع محرومیت‌زدایی انجام می دهد، افزود: با مردم بودن و خدمت به خلق از صفات انبیا الهی بوده که بسیار در دین اسلام سفارش شده است.
کد خبر: ۹۰۵۰۹۴۴
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی‌فقیه در مازندران امروز در آئین واگذاری  چندین باب واحد  مسکونی محرومین و اهدا جهیزیه به نوعروسان مازندران در مجتمع امامت سپاه کربلا با اشاره به اینکه کمک به اقشار محروم جامعه اقدامی پسندیده و شایسته است اظهار داشت: دهه ولایت و امامت که متعلق به امام نخست شیعیان بوده سرشار از کمک به محرومان است.

وی با اشاره به اینکه در چهلمین سال انقلاب باید دستاورد های آن هم به اطلاع مردم و جهانیان برسد با بیان اینکه دشمنان گمان اسقاط نظام اسلامی را به گور خواهند برد، افزود: جشن‌های غدیری در دهه ولایت و امامت در استان علوی تبار تبرستان برگزار شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه فقرزدایی یکی از اقدامات مهم مولای متقیان بوده است، تصریح کرد: دشمن همواره به عداوت و دشمنی خود با ایران آرام و قرار ندارد و هیمنه استکبار اکنون در دنیا شکسته شده است.

آیه الله طبرسی با بیان اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی در نقاط مختلف کشور توسط نهادهای انقلابی نظام  چون بسیج سازندگی، سپاه پاسداران، کمیته امداد امام خمینی و بنیاد برکت امری اثرگذار و مفید در رفع محرومیت‌زدایی انجام می دهد، افزود: با مردم بودن و خدمت به خلق از صفات انبیا الهی بوده که بسیار در دین اسلام سفارش شده است.

وی با بیان اینکه در طاغوت مردم مناطق  روستایی مازندران همانند سایر نقاط کشور از امکانات برخوردار نبودند وجود انقلاب اسلامی یاقوت دانست و گفت:  قبل از انقلاب مردم حتی روستاهای مرکز مازندران علاوه بر آنکه از امکانات جاده مناسب،  برق، آب، تلفن، و ... برخوردار نبودند بلکه برای تهیه مرزوقات چندین شبانه روز راه را پیاده و گاها پا برهنه طی می کردند تا در شهر های نزدیک بتوانند مقداری قند، چای، نفت، کبریت  و ... خریداری کنند، این در حالیست که امروزفقط در راه سازی گونه ای شد که مردم همان روستا کمتر از 2 ساعت برای رسیدن به شهر در مسیر قرار دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها