خبرهای داغ:
فرماندار تبریز:

افزایش تعامل دستگاه ها؛ رضایت مردم/ حمایت از بخش خصوص برای اشتغال زایی از اولویت هاست

فرماندار تبریز در جلسه شورای اداری بخش خسروشاه،با اشاره به وضعیت حاکم بر کشور و فشارهای وارده براثر تحریم های ناجوانمردانه گفت: برای ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایتمندی مردم، تعامل باید بین دستگاه های دولتی افزایش یابد.
کد خبر: ۹۰۵۱۲۰۳
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علیار راستگو افزود: همه باید در بحث مشکلات جامعه همدل و همراه باشند تا بتوانیم از این شرایط پیش آمده عبور کنیم.

وی بر تکریم ارباب رجوع و برخورد مناسب با مردم در ادارات تاکید و بیان کرد: وظیفه اصلی دستگاه های دولتی حل مشکلات مردم در حد توان و در کوتاه ترین زمان است و ارائه خدمت مطلوب و جلوگیری از ایجاد نارضایتی در جهت امیدبخشی به جامعه نیز بایستی در اولویت کاری مدیران و کارمندان دستگاههای دولتی قرار گیرد.

راستگو بر بازتاب عملکرد و اظهارنظرهای دستگاه های دولتی در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: دستگاه های اجرائی باید در جهت انجام ماموریت ها و خدمات مطلوب و به موقع ذاتی خود باشند و در مورد مسائلی که مربوط به حوزه کاری آنها نیست، اظهارنظر نکنند چون این اظهارنظرها در جامعه هزینه دارد.

فرماندار تبریز اشاره ای به سخنان خود در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان کرد و یادآور شد: دستگاهها اقدامات شاخص خود را به فرمانداری گزارش کنند تا این اقدامات به سایر نقاط استان و حتی کشور منعکس شود تا در جاهای دیگر نیز از این اقدامات شاخص بهره ببرند والا گزارش کارهای ذاتی و روزمره جزء اتلاف وقت، دردی را دوا نمی کند.

راستگو در ادامه اشاره ای به پروژه های نیمه تمام گذشته کرد و افزود: مدیران متناسب با توانمندی و بودجه خود اقدام کنند و از دادن قول ها و وعده های بزرگ که قابلیت اجرایی ندارند، خودداری کنند.

وی اصلی ترین دغدغه کنونی کشور را بحث اشتغال عنوان کرد و گفت: حمایت و حل مشکلات بخش خصوصی برای اشتغال زایی جزو اولویت های کاری ماست و باید از این بخش برای هدایت و سوق دادن فارغ التحصیلان دانشگاهی به سمت اشتغال صنعتی تلاش کنیم.

راستگو هفته دولت را فرصت مناسبی برای بیان عملکرد یکساله دولتمردان برشمرد و افزود: زمانی این عملکردها موفق تلقی خواهد شد که رضایت مردم پشت سر آن باشد.

در ابتدای این جلسه بخشدار، شهردار و رئیس آموزش و پرورش بخش خسروشاه اقدامات خود را در حوزه های کاری در طول یک سال گذشته ارائه کردند.

پس از سخنان فرماندار شهرستان تبریز، از تعدادی کارمند نمونه ادارات بخش به مناسبت روز کارمند تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها