جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در امور اقشار بسیج:

۱۲۱شهیدکارمند سیستان و بلوچستان جانشان را فدای انقلاب کردند

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در امور اقشار بسیج گفت: شهدا شمع هدایت هستند و ما به واسطه نورانیت این شهدا راه سعادت را باید پیدا کنیم و ادامه دهنده راهشان باشیم .
کد خبر: ۹۰۵۱۳۱۲
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱

سرهنگ پاسدار رضا لطیفی، جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در امور اقشار بسیج در گفتگو با خبرنگار بسیج در حاشیه سومین یادواره شهدا بانکی استان که در سینما هلال شهرستان زاهدان برگزار شد، گفت: کارمندان قشری زحمتکش و فدا کار هستند که در راه انقلاب و حفظ ارزشهای نظام گام برداشته و حرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به این مطلب که  قشر کارمندان، قشری تاثیر گذار در جامعه هستند چرا که این قشر قبل از پیروزی انقلاب ایثارگریها و رشادتهای بسیاری داشته اند و بعد از انقلاب با حضور در دفاع مقدس بازهم به میدان آمدند و فدا کاری کردند.

سرهنگ لطیفی بیان کرد:  تعداد 21 هزار شهید در سطح کشور از قشر کارمندان در راستای پاسداری از آرمانهای امام جان خود را فدا کرده اند که از این تعداد 121 شهید از جامعه کارمند ی  سیستان و بلوچستان  هستند جان خود را در راستای حفظ ارزشهای انقلاب و پاسداری از نظام در طبق اخلاص قرار دادند که 14 شهید از شهدای کارمند شهدا شبکه بانکی هستند.

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در امور اقشار بسیج اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا بانکی و تجلیل از خانواده معظم شهدا و مدیران نمونه رسالتی مهم است که باید در راستای تکریم از این افراد اجرا شود.

این مسئول ادامه داد:  شهدا شمع هدایت هستند و ما به واسطه نورانیت این شهدا راه سعادت را باید پیدا کنیم و ادامه دهنده راهشان باشیم .

وی تصریح کرد: هفته دولت بنام شهیدان رجایی و باهنر نامگذاری شده این شهدا ولایتمدار، مردمی و ساده زیست بودند و در راستای خدمت بی منت برای مردم گام برداشتند و همه کارمندان و دولتمردان و حتی همه افراد جامعه این دو شهید را الگو ی رفتاری خود باید قرار دهند.

لطیفی در پایان خاطر نشان کرد: مدیران و کارمندان  مانند شهیدان رجایی و باهنر  خدمت و فدا کاری به مردم را الویت کاری خود قرار دهند و  ادامه دهنده راه راستین برای شهدا باشند.

ارسال نظرات