خبرهای داغ:
بخشدار مرکزی شهرستان سراب در گفت و گو با «بسیج»:

ساخت دیوار ساحلی رودخانه روستای استیلی در سراب کلید می خورد

مهندس سلطانی نسب از آغاز پروژه ساخت دیوار ساحلی رودخانه روستای استیلی(اسطلو) در شهرستان سراب خبر داد و گفت: این پروژه به زودی کلید می خورد.
کد خبر: ۹۰۵۱۶۹۲
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

مهندس ضرغام سلطانی نسب بخشدار مرکزی سراب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه توجه به آبادانی روستاهای شهرستان سراب، یکی از سیاست هایی است که با جدیت آن را دنبال می کنند، گفت: بیش از 100 روستا در شهرستان سراب وجود دارد که سرکشی و رسیدگی به مشکلات این روستاها کار آسانی نیست اما ما با برنامه ریزی مداوم که در طول سال داریم، تلاش می کنیم که از همه این روستاها بازدید کنیم و مشکلات آن را از نزدیک ببینیم.

ساخت دیوار ساحلی رودخانه روستای استیلی در سراب کلید می خورد

وی ادامه داد: روستای استیلی(اسطلو) یکی از روستاهای خوب شهرستان سراب با مردمی فهیم و با صفاست که ماه گذشته شاهد برگزاری یادواره شهدا در این روستا با حضور گسترده مردم و مسئولان شهرستان سراب بودیم و همین حرکت های فرهنگی و اثرگذار، می تواند زمینه ای برای ترویج فرهنگ شهدا باشد.

بخشدار مرکزی شهرستان سراب تاکید کرد: در بازدید از روستاهای شهرستان سراب، از مسئول دهیاری، اعضای شورا و اهالی روستاها می خواهیم که اصلی ترین مشکلات را به ما ارائه دهند تا چاره ای برای حل آنها بینیدیشیم و در بازدیدی که هفته گذشته از روستای استیلی داشتیم، مشکلاتی همچون آبخیزداری، دیوار ساحلی رودخانه و مخابرات این روستا جزو مشکلاتی بود که اهالی به حل آن تاکید ویژه ای داشتند و با توجه به شرایط، ما حل مشکل دیوار ساحلی رودخانه روستای استیلی را در الویت قرار دادیم که ان شالله اجرای این پروژه به زودی کلید خواهد خورد.

وی در خصوص مدت اجرای این پرژه گفت: یقینا این پروژه زمان طولانی نیاز دارد و تلاش می کنیم که در اسرع وقت نسبت به اتمام این پرژه اقدام کنیم.

ساخت دیوار ساحلی رودخانه روستای استیلی در سراب کلید می خورد

سلطانی نسب خاطر نشان کرد: مشکل آبخیزداری روستای استیلی هم یکی از مشکلاتی است که اهالی از ما درخواست داشتند که برای حل این مشکل، چاره ای بیندیشیم و این کار نیاز به کار کارشناسی از سوی کارشناسان منابع طبیعی و آب دارد و بعد از تایید آنها باید فکری به حال تامین بودجه این پروژه کنیم که ان شالله این موضوع را هم بررسی خواهیم کرد.

بخشدار مرکزی شهرستان سراب در ادامه افزود: در اجرای پروژه های روستایی، همت اهالی روستاها هم می تواند در سرعت بخشی به اجرای پروژه ها اثرگذار باشد و در موضوع دیوار ساحلی رودخانه روستای استیلی، اهالی این روستا قول دادند که خود یاری کنند و 10 درصد از هزینه آن را برعهده بگیرند.

ساخت دیوار ساحلی رودخانه روستای استیلی در سراب کلید می خورد

ارسال نظرات
پر بیننده ها