محور اصلی دشمنی دشمنان، ولایت است

مسوول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: محور اصلی دشمنی دشمنان از صدر اسلام تاکنون را مسئله ولایت است.
کد خبر: ۹۰۵۲۰۰۶
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴

حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از لرستان،‌  با بیان اینکه بزرگترین واقعه تاریخی برای بشریت محسوب می‌شود و برای عزتمندی در دنیا و آخرت راهی جز مسیر ولایت وجود ندارد اظهار داشت: همچنان‌که در حدیثی از امام محمدباقر(ع)، ولایت مهمترین رکن به حساب آمده و با وجود این مهم است که دیگر رکن‌ها معنا و مفهوم پیدا کرده و تشریح داده می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه  ولایت حاصل زحمات سالیان بسیار 124 هزار پیغمبر است افزود:  زحماتی که در جانشینی حضرت علی(ع) برای ادامه دادن نقش هدایت‌گری بشر خلاصه شده است.

مسوول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: ولایت هدایت‌گر و فرقانی است که حق و باطل را از هم جدا می‌کند، استکبارستیزی در این مسیر قرار دارد و تنها با این مهم می‌توان راه بندگی را دریافت.

وی محور اصلی دشمنی دشمنان را از صدر اسلام تاکنون را مسئله ولایت عنوان و تصریح کرد: وجود ولایت با منافع زیاده‌خواهان در تضاد است و لذا همواره دشمنان درصدد کمرنگ‌نمودن و حتی حذف ولی‌فقیه در جامعه بوده‌اند.

مسوول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان یادآور شد: عمروعاص حیله‌گر همواره به معاویه متذکر می‌شد که اگر می‌خواهی حکومت ظالمانه اموی استمرار داشته باشد بایستی چشم و گوش جوانان را از ولایت جدا و علیه علی(ع) شایعه پراکنی کند.

جلیلیان سیاست امروز آمریکا و ایادی آن را سیاست عمروعاصی علیه مقام معظم رهبری دانست و اظهار داشت: استکبارجهانی با تهاجم‌های فرهنگی و جنگ نرمی که به راه انداخته درصدد شایعه پراکنی و کمرنگ نمودن نقش پراهمیت ولی‌فقیه در ثبات نظام است.

وی تاکید کرد: اگرچه امروز ملت ایران در شرایط سختی به‌سر می‌برند اما آموزه‌های دینی به ما آموخته که مسلمان و شیعه هیچ‌گاه در بن‌بست قرار نمی‌گیرد و بنابراین با وحدت حول محور ولایت می‌توانیم بر تمامی مشکلات پیروز شویم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات