برخورد قاطع نیروی انتظامی با اخلالگران نظم اقتصادی

امام‌جمعه دورود گفت: نیروی انتظامی در برخورد باکسانی که مخل نظم اقتصادی جامعه و به دنبال احتکار، کم‌فروشی وگرانفرشی هستند، نقش بسیار ارزنده‌ای دارد.
کد خبر: ۹۰۵۲۰۰۷
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، جمعی از مسئولین شهرستان دورود با حضور در ستاد انتظامی این شهرستان با فرمانده انتظامی و همکاران ایشان دیدار کردند.

 

حجت‌الاسلام رضا حقیان امام‌جمعه شهرستان دورود در این دیدار بیان کرد: نیروی انتظامی در ایجاد نظم، امنیت و آرامش به جامعه با برخورد باکسانی که مخل نظم اقتصادی جامعه هستند و دنبال احتکار، کم‌فروشی وگرانفرشی هستند، نقش بسیار ارزنده بسزایی داشته و دارد.

 

وی بابیان اینکه نیروی انتظامی در کنار دولتمردان به‌عنوان مرزبان و حافظ نظم و امنیت است، افزود: انتظار این است که نیروی انتظامی در شرایط فعلی به‌منظور آرامش به مردم و بازار با متابعت کامل از فرمان‌ها فرماندهی کل قوا و متابعت کامل از دستگاه قضایی به‌عنوان یک ضابط قدرتمند وارد این عرصه شود و در شهرستان بااینکه تابه‌حال کارهای بسیار خوبی نیروی انتظامی با همکاری بسیج انجام داده‌اند، شاهد اقدامات بسیار بهتری در این زمینه باشیم.

 

رضایتمندی مردم مهم‌ترین مدال افتخار برای پرسنل نیروی انتظامی شهرستان دورود است

 

سرهنگ نبی اله قاسمی در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: شاخص‌های انتظامی و امنیتی شهرستان دورود وضعیت بسیار خوبی دارند و در مرحله بهبود مستمر است ودرمرداد ماه امسال 42 درصد جرائم در شهرستان دورود کاهش‌یافته و 13 درصد کشفیات افزایش پیدا کرد.

 

وی بابیان اینکه کاهش جرائم و افزایش کشفیات در شهرستان دورود نشان از فعالیت شبانه‌روزی و انجام اقدامات عالمانه و حرفه‌ای پرسنل نیروی انتظامی این شهرستان است، افزود: رضایتمندی مردم مهم‌ترین مدال افتخار برای پرسنل نیروی انتظامی شهرستان دورود است که به نسبت وضعیت بهتری دارد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان دورود عنوان کرد: به نمایندگی از پرسنل و سربازان نظام در نیروی انتظامی شهرستان دورود از هیچ کوشش و فعالیتی دریغ نکرده‌اند و تلاش می‌کنند تا امنیت شایسته‌ای برای ملت فراهم شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات