غدیر بزرگترین رویداد تاریخ ادیان الهی است/ عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه امام صادق(ع) قائمشهر

نماینده ولی فقیه در سپاه تهران در این مراسم، غدیر را بزرگترین رویداد تاریخ ادیان الهی نام برد که در چنین روزی به فرمان خداوند با معارفه حضرت علی (ع) از سوی پیامبر گرامی اسلام، دین خداوند کامل شد.
کد خبر: ۹۰۵۲۱۳۸
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آئین عمامه گذاری طلاب در حوزه علمیه امام صادق(ع) کوتنا شهرستان قائم شهر استان مازندران برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه  تهران در این مراسم، غدیر را بزرگترین رویداد تاریخ ادیان الهی نام برد که در چنین روزی به فرمان خداوند با معارفه حضرت علی (ع) از سوی  پیامبر گرامی اسلام، دین خداوند کامل شد.

حجت الاسلام و المسلمین گواهی با مهم شمردن رسالت خطیر روحانیت و پیشگامی آنها در ترویج و صیانت از دین و شریعت اسلام ، آگاهی و وقوف بر مسائل جامعه، ایمان به هدف، داشتن اخلاص و امید به وعده های الهی، شهامت و قاطعیت، انتقاد پذیری و سعه صدر، مردمی بودن و داشتن صداقت و ساده زیستی و تواضع و گذشت نسبت به مردم را از ویژگی های بارز روحانیت و علمای دین برشمرد.

 وی با تجلیل از 56 شهید طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) کوتناه قائم شهر گفت: روحانیت باپیشگامی در انقلاب و نهضت امام خمینی (ره)  با 18هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس 4000 شهید، 350 اسیر و 7000 جانباز تقدیم انقلاب کرده است به طوری که تنها در یکی از عملیات های مدافعان اسلام ، 140 روحانی شهید شدند.

در پایان این مراسم،  با برگزای آئین عمامه گذاری، جمعی از طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) کوتناه قائم شهر ملبس به لباس مقدس روحانیت شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها