با مشارکت خیران زنجانی انجام می‌شود؛

توزیع ۳۰۰۰ سبد حمایتی تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند زنجانی

با مشارکت خیران زنجانی در جشن عاطفه‌ها و هم‌افزایی آن با منابع داخلی کمیته امداد سبد حمایتی تحصیلی شامل کیف و لوازم‌التحریر در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید بین بیش از ۳ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۰۵۲۸۱۲
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بیسج زنجان به نقل از سایت خبری کمیته امداد، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در حاشیه بازدید از اداره هیدج از تهیه و توزیع سبد حمایتی تحصیلی بین دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، در حاشیه این بازدید، گفت: در آستانه بازگشایی مدارس مرحله اول جشن عاطفه‌ها در روزهای ۱۵ و ۱۶ شهریورماه باهدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تأمین بخشی از هزینه‌های تحصیلی موردنیاز دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه باید شناسایی مزیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در هر منطقه و استفاده از آن برای خدمت‌رسانی به نیازمندان موردتوجه باشد، افزود: بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در خدمت‌رسانی اثربخش به جامعه هدف این نهاد از اولویت‌های مهم کمیته امداد استان زنجان بوده و جشن عاطفه‌ها فرصت مناسبی برای تقویت احساس مسئولیت اجتماعی اقشار مختلف مردم برای کمک به نیازمندان است.

صفری در ادامه از تهیه و توزیع سبد حمایتی تحصیلی بین دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: با مشارکت خیران زنجانی در جشن عاطفه‌ها و هم‌افزایی آن با منابع داخلی کمیته امداد سبد حمایتی تحصیلی شامل کیف و لوازم‌التحریر در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید بین بیش از ۳ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: امیدواریم با مشارکت خیران زنجانی در جشن عاطفه‌ها منابع موردنیاز برای ارائه این خدمت به دانش آموزان تحت حمایت فراهم‌شده و هیچ دانش‌آموز مستعد نیازمندی به دلیل فقر از تحصیل بازنماند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه به ظرفیت‌های موجود در شهر هیدج در حوزه کارهای خیرخواهانه نیز اشاره کرد و گفت:باید با تبیین عملکردها و شفاف‌سازی فعالیت‌ها زمینه افزایش ضریب حضور و نفوذ این نهاد در لایه‌های مختلف مردم باهدف بهره‌گیری از ظرفیت آن‌ها در فرآیند خدمت‌رسانی به نیازمندان بیش از گذشته فراهم شود.

وی به برون‌سپاری بخشی از فعالیت‌های کمیته امداد باهدف چابک سازی فرآیندها و تسریع در خدمت‌رسانی به جامعه هدف در سال جاری اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت حوزه علمیه خواهران، مراکز نیکوکاری و مساجد در اجرای مددکاری اسلامی و واگذاری بخشی از امور حمایتی و مددکاری این نهاد در شهر هیدج باید موردتوجه قرارگرفته و تا پایان امسال اجرایی شود.

 

ارسال نظرات