فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

برگزاری رزمایش و نمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) 2 در زنجان/ 115 گروه جهادی در مناطق محروم خدمت‌رسانی می‌کنند

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از آغاز رزمایش و نمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) 2 از امروز در زنجان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۲۸۴۰
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار جهانبخش کرمی در گفت‌وگو با موج رسا; با اشاره به رزمایش و نمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) 2 در زنجان اظهار کرد: این رزمایش از امروز در زنجان آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه این رزمایش به صورت ستون کشی در همه شهرها آغاز خواهد شد، ابراز کرد: این رزمایش در نهایت با آمادگی و تمرینات تاکتیکی و دفاعی گردانهای بسیج خاتمه خواهد یافت.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان بیان کرد: گردانهای بیت المقدس، امام حسین(ع)، امام علی(ع)، گردانهای عاشورا و سایر گردانهای بسیج آماده مقابله با هرگونه تهدیدات و فتنه دشمنان هستند.

وی با بیان اینکه بخش دیگر این رزمایش خدمات رسانی به مردم مناطق محروم است، خاطرنشان کرد: 115 گروه جهادی از امروز تا آخر شهریور ماه در مناطق محروم روستایی و حاشیه شهرها به مردم شهید پرور خدمات رسانی خواهند کرد.

سردار کرمی افزود: این خدمات رسانی در زمینه های عمرانی، علمی، فرهنگی، مشاوره‌ای، ویزیت و درمان رایگان و غیره خواهد بود.

ارسال نظرات