فرمانده سپاه ناحیه لردگان خبرداد:

نمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان شهرستان لردگان

همزمان با سراسر کشور و استان چهارمحال و بختیاری، بسیجیان شهرستان لردگان در رزمایش سپاهیان محمد (ص) رسول الله 2 اقتدار خود را به نمایش می گذارند.
کد خبر: ۹۰۵۳۱۰۲
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه ناحیه لردگان با اشاره به عظمت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، اظهار کرد: دشمنان این کشور از زمان پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند، ولی تا امروز نتوانستند در مقابل عظمت ملت و نیروهای انقلابی و نظامی این کشور قد علم کنند.

سرهنگ پاسدار سید مسعود موسوی، افزود: روز چهارشنبه 14شهریور 97 همزمان با سراسر کشور و استان چهارمحال و بختیاری، بسیجیان غیور و ولایت مدار شهرستان لردگان در رزمایش سپاهیان محمد(ص) رسول الله2،  اقتدار عاشورایی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی ادامه داد: در این رزمایش سه گردان بیت المقدس از بسیجیان شهرستان لردگان حضور دارند که به صورت ستون کشی از داخل شهر و محل گلزار شهدای گمنام حرکت کرده و با نمایش اقتدار خود در محل اردوگاه قدس حضور پیدا می کنند.

موسوی تصریح کرد: در این رزمایش 24 ساعته تمرینات نظامی، جلسات بصیرتی فرهنگی و ...، برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول هدف از برگزاری این رزمایش را نشان دادن اقتدار و قدرت نظام اسلامی به جهانیان و مستکبرین دانست.

گفتنی است: رزمایش سپاهیان محمدرسول الله (ص)2 با حضور 20گردان بیت المقدس و اعزام 150گروه جهادی به مناطق محروم در سراسر استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

شایان ذکر است: اجتماع بزرگ 20هزار نفری بسیجیان چهارمحال و بختیاری در یکی از روزهای هفته دفاع مقدس امسال نیز در مرکز استان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار