مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک:

دشمن ساز منکرات را نواخته است/ مفاسد اداری نشاندهنده سوء مدیریت است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک گفت: دشمن برای رسیدن به اهدافش ساز منکرات را می نوازد تا جوانان را از اصل نظام دور کند.
کد خبر: ۹۰۵۳۳۲۷
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳

محمد یزدان نیا، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج  سپاه زهک، در گفتگو با خبرنگار بسیج در زهک گفت: آسیب‌هایی که امروزه در دستگاه‌های دولتی و اداری دیده میشود و هر از چندگاهی با رسانه‌ای شدن آن کام مردم تلخ میگردد حاصل عدم توجه به معیار و ملاک‌های انتخاب یک مدیر است.

وی افزود: مفاسد اداری نشان دهنده سوء مدیریت است، هر چند این فرضیه کلی صرفا به شخص مدیر هم برنمی گردد بلکه حکایت از یک فرهنگ باطلی است که توسط مدیران قبلی پایه گذاری شده است.
 
حجت الاسلام محمد یزدانیا تصریح کرد: اگر بخواهیم این فریضه مهم و حیاتی در نهاد‌های مختلف نهانیده شود باید در ملاک‌های انتخاب یک مدیر بازنگری داشته باشیم و مجددا ملاک‌های دینی و مهارتی نیز در نظر گرفته شود، در غیر اینصورت صرفا با بیان روایات در مکتوبات و سخنرانی‌ها و تراکت و بنر نمیتوان شهد شیرین مدیریتی موفق را چشید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک گفت: آنچه که امروزه کاملا مشهود است این است که صدای دشمن در نواختن ساز منکرات کاملا دقیق و برنامه ریزی شده و نظامند است و شما با رصد دقیق پیام‌های ارسالی دشمن متوجه این امر خواهیدشد، اگر بخواهیم در مقابل دشمن عملکرد دفاعی و حتی تهاجمی داشته باشیم تنها راه آن نظامند شدن و تشکیلاتی عمل کردن دستگاه‌های فرهنگی است.
 
این مسئول ادامه داد: امروزه جوان یک پیام مثبت را از مجموعه‌های ارزشی دریافت میکند، ولی وقتی در فضای مجازی رسانه و اجتماع پیام‌های ضد ارزش را می بیند ممکن است تحت تاثیر دشمنان قرار گیرد.

وی اظهار داشت: سپاه و بسیج به عنوان یک مجموعه ارزشی و انقلابی برنامه‌های مختلفی را در ابعاد مختلف اجرایی کرده که آثار آن مشهود و ملموس است، ولی برای اثر گذاری، همه رسانه‌ها و دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی باید بصورت هماهنگ و نظامند آهنگ معروف و نهی از منکر بنوازند و از حالت ولنگاری و بی نظمی و جزیره‌ای و سلیقه‌ای عمل نمودن دوری کنند.

حجت الاسلام یزدانی نیا تصریح کرد: امروزه نهاد مقدس سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف برنامه‌های متنوعی را در دستور کار خود دارد و ویژگی آن تک بعدی نبوده و بصورت تشکیلاتی عملیاتی میشود و بصورت غیر مستقیم تشکیلاتی عمل کردن را آموزش می دهد.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: این نهاد در عرصه‌های محرومیت زدایی علمی و فرهنگی برنامه‌های متنوع، که آمیخته با معنویت و نشاط است تدوین کرده و عملیاتی می کند و امروز کمتر کسی است که از آن‌ها اطلاع نداشته باشد.
ارسال نظرات