اطاعت و توجه به رهنمود‌های ولایت‌فقیه باعث حسینی شدن می‌شود

معاون آموزشی و فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: امروز اطاعت و توجه به رهنمود‌های ولایت‌فقیه باعث قرار گرفتن جامعه در طول مسیر شهدای دشت کربلا می‌شود.
کد خبر: ۹۰۵۳۹۳۲
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدرضا غلامی  امروز در مراسم استقبال از ‍شرکت‌کنندگان در نشست بین‌المللی پیرغلامان کشور که در گلزار شهدای شهر خرم‌آباد برگزار شد، بیان کرد: مردم لرستان از گذشته تا به امروز ارادت خاصی نسبت به سالار و سرور شهیدان داشته‌اند و این موضوع در استقبالی که از پ‍یرغلامان امام حسین (ع) انجام شده قابل دیدن است.

وی با بیان اینکه مردم لرستان با الگوبرداری از شهدای دشت کربلا در دوران دفاع مقدس شهامت‌ها و رشادت‌های فراوانی انجام دادند و بیش از ۶ هزار لرستانی در جنگ تحمیلی به درجه رفیع شهادت رسیدند، افزود: برای اینکه در مسیر امام حسین (ع) قرار بگیریم باید پیش از آن به مسئله غدیر خم توجه کرده و پیام آن را دریافت کنیم در غیر این صورت گمراه خواهیم شد.

معاون آموزشی و فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: امروز اطاعت و توجه به رهنمودهای ولایت‌فقیه باعث قرار گرفتن جامعه  در طول مسیر شهدای دشت کربلا می‌شود. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات