فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه اعلام کرد:

رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله 2 در ابرکوه و بخش بهمن برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله 2 باهدف کارآمدی نظام، خدمت‌رسانی و مردم یاری، حمایت همه‌جانبه از مردم و نظام در شهرستان ابرکوه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۵۴۱۷۵
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در جمع اصحاب رسانه شهرستان از برگزاری رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله 2 خبر داد و گفت: با توجه به اینکه برقراری عدالت، استقلال، کرامت انسانی، ایستادگی در برابر نفوذ و دفاع از مظلومین جزء وظایف ذاتی سپاه و بسیج محسوب می‌شود.
فاتحی افزود: از سوی دیگر با توجه به پیچیدگی‌های شرایط منطقه غرب آسیا، آمریکا نیز به‌عنوان مادر همه تحریم‌ها قصد تنگ کردن عرصه و فشار بر مردم، جلوگیری از نفوذ و قدرت منطقه‌ای ایران برنامه‌هایی را تدارک دیده تا کشور را به‌صورت نیابتی درگیر مسائلی همچون جنگ‌های نرم و نیمه سخت کند.
وی با تأکید بر اینکه رژیم اشغالگر قدس، مرتجعین منطقه و تروریست‌هایی همچون داعش نیز همگام و همراه شیطان بزرگ هستند، تصریح کرد: در این شرایط سخت اقتصادی که بر کشور حاکم است بسیج به‌عنوان پشتوانه انقلاب با برگزاری رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله در صحنه بودن خود را به نمایش خواهد گذاشت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در تشریح رزمایش مذکور اذعان کرد: بسیج در عرصه خدمت‌رسانی با حداقل 5 و حداکثر 10 گروه جهادی 10 نفره، ستون کشی و نمایش اقتدار، تجمع و ایجاد امید برای مردم، دفاع از نظام و انقلاب و همچنین ایجاد امنیت از طریق گشت‌های بسیج محله محور، رزمایش عظیم سپاهیان محمد رسول‌الله را برگزار می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: رزمایش مذکور توسط کلیه پایگاه‌های مقاومت بسیج از پنج‌شنبه‌شب در قالب 2 گردان بیت‌المقدس در بخش‌های مرکزی و بهمن شهرستان ابرکوه آغاز می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار