خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان خبر داد

خدمات‌رسانی به 5 هزار نفر در رزمایش اقتدار عاشورایی تویسرکان

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به اینکه برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی در تویسرکان گفت: پیش‌بینی می‌شود در بازه زمانی اجرای این رزمایش 5 هزار نفر از خدمات‌رسانی بسیجیان در حوزه‌های مختلف بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۹۰۵۴۳۳۵
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱

خدمات‌رسانی به 5 هزار نفر در رزمایش اقتدار عاشورایی تویسرکانبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، سرهنگ مرتضی سیاهوشی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: 17 شهریور ماه جاری شاهد برگزاری رزمایش بزرگ «سپاهیان محمدرسول‌الله (ص)2» همزمان با سراسر کشور و در استان همدان با حضور پرشور بسیجیان خواهیم بود.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله(ص) 2 از نهم تا 29 شهریورماه در تویسرکان، گفت: این رزمایش به صورت هماهنگ با شهرستان‌های استان همدان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان اظهار کرد: مرحله اول رزمایش که به صورت 24 ساعته و فراخوانی، سازماندهی، اردوکشی و استقرار در اردوگاه و اجرای تاکتیک‌ها است روز شنبه، 17 شهریور ماه برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در مرحله دوم رزمایش شاهد اعزام 25 گروه جهادی به مناطق محروم در سطح شهرستان برای ارائه خدمات رایگان در عرصه‌های مختلف هستیم.

سیاهوشی تصریح کرد: اعزام تیم‌های پزشکی به همت بسیج جامعه پزشکی و درمانگاه سپاه تویسرکان، گروه‌های جهادی عمرانی در قالب اردوهای جهادی دانش‌آموزی، محلات و بسیج مهندسین برای بهسازی و زیباسازی مدارس، کمک به ساخت و بهسازی خانه محرومان، برگزاری دوره‌های آموزشی و کارآفرینی و خدمات مشاوره‌ای در حوزه‌های مختلف کشاورزی و تولیدی بخشی از این فعالیت‌ها است.

وی عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود در بازه زمانی اجرای این طرح 5 هزار نفر از خدمات‌رسانی بسیجیان در حوزه‌های مختلف بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار