ستون کشی سپاهیان محمدرسول الله(ص) در شهرکرد

ستون کشی بسیجیان عاشورایی استان چهارمحال و بختیاری در قالب رزمایش محمدرسول الله(صلی الله علیه و آله و سلام) زیر بارش نزول رحمت الهی در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۴۳۵۶
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با سراسر کشور، رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان در سراسر استان چهارمحال و بختیاری  با اعلام رمز مقدس "یامحمدرسول الله(صلی الله علیه و آله و سلام) توسط سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام آغاز شد.

ستون کشی سواره و پیاده بیش از 5هزار بسیجی گردان های بیت المقدس در سطح خیابان های شهرکرد برگزار و بسیجیان با حضور در گلزار شهدای مرکز استان چهارمحال و بختیاری ، پایبندی خویش بر آرمانهای اسوه های صبر و مقاومت را مورد تأکید قرار دادند.

در ادامه برنامه های اولین روز رزمایش سپاهیان محمدرسول الله(صلی الله علیه و آله و سلام) علاوه بر عبور از خیابان های سطح شهر، که با استقبال اقشار مختلف مردم و بسیجیان محلات روبروشد، پیاده روی به سمت پادگان امام خمینی(ره) و میعادگاه سرداران، فرماندهان و رزمندگان شهید تیپ همیشه پیروز 44 قمربنی هاشم علیه السلام را اجرا کردند.

شایان ذکر است به یُمنِ قدوم سبزپوشان حریم ولایت و بسیجیان مخلص، آسمان بام ایران نیز شاهد بارش  باران و نزول رحمت الهی بود ، که طراوت و نشاط این رزمایش را مضاعف کرد.

گفتنی است: در راستای این رزمایش بزرگ، 150گروه جهادی نیز به مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری با اولویت حاشیه شهرها اعزام شد.

ارسال نظرات