امام جمعه بافت:

تدبیر مسئولین در مدیریت وضعیت معیشتی مردم

خطیب جمعه بافت:مسئولیت خبرگان در حقیقت دو مسئولیت است 1. مسئولیت مستقیم که مربوط به صیانت رهبری 2. مراقبت از تداوم شرایط رهبری است.
کد خبر: ۹۰۵۴۹۱۶
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

به گزارش  خبرگزاری بسیج از کرمان; حجت الاسلام والمسلمین مهدی زاده ضمن توصیه به تقوای الهی اشاره ای به ماه محرم الحرام کرد و گفت: یکی از فرمایشات سید الشهداء که می توان آن را محور انقلاب حضرت و مسیر راه دلدادگان به ابا عبدالله بیان کرد این است که حضرت در صبح عاشورا فرمودند: علیکم باصبر والجهاد" به یاران خود که از همه چیز گذشتند، همه چیز را زیر پا قرار دادند می‌فرمایند :"علیکم باصبر و الجهاد" این فرمایش برای همه کسانی است که حسینی اند دنبال رو سید الشهدا هستند خصوصاً ملت ایران که باید مقاومت کرد و مقابل دشمن در مقابل همه تلخی ها نابسامانی ها در مقابل همه ستم گری های عالم در مقابل همه ظلم های دشمن باید مقاومت کرد.علیکم باصبر والجهاد در قاموس حضرت امام (ره) و مقام او نیز بود چیزی که در 17 شهریور ماه 1357 میدان ژاله نمود داشت صبر و جهاد بود. چگونه ملت ایران در مقابل ظلم های رژیم ستم شاهی صبر کردند و استقامت ورزیدند با تبعیت از امام به جهاد برخواستکه امروز عزت ها و اقتدار ها و مستأصل شدن دشمن به خاطر همان خط سید الشهدا صبر و جهاد است که اگر این اقتداء به سید الشهدا آن هم با تبعیت محض از ولی مسلمین ادامه دهیم . مستاصل شدن دشمن و عزت ها روزافزون خواهد شد.

خطیب جمعه شهرستان بافت حجت الاسلام والمسلمین مهدی زاده اشاره ای به اجلاس خبرگان رهبری کرد و گفت: مسئولیت خبرگان در حقیقت دو مسئولیت است 1. مسئولیت مستقیم که مربوط به صیانت رهبری 2. مراقبت از تداوم شرایط رهبری در ولایت وجود مسئله بیت به رهبری از طرف مردم است غیر از این نیز خبرگان. مسئولیت دوم خبرگان به عنوان بالاترین جریان دغدغه مند نسبت به نظام و آنچه در درون نظام است هستند. خاصتاً دغدغه مند نسبت به مسئله معیشت به اقتصاد مردم خصوصا فقرا و قشر آسیب پذیر هستند که باید مسئولین نسبت به این مشکلات معیشتی به اقتصاد کشور تلاش ویژه ای کنند و توطئه در جنگ اقتصادی خنثی کنند.

ارسال نظرات