دلائل عدم موفقیت رئیس جمهور در رفع مشکلات اقتصادی:

یوسف‌نژاد: تیم اقتصادی دولت فرمانده ندارد/رویکرد و عملکرد دولت نسبت به وضع اقتصادی مناسب نیست

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه تیم اقتصادی دولت ضعیف بوده و فاقد فرمانده است، گفت: مشاوران مناسبی در کنار دولت برای رفع مشکلات اقتصادی قرار ندارند.
کد خبر: ۹۰۵۵۰۴۷
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج ، مشکلات اقتصادی موجود از زوایای مختلف توسط خبرگزاری علم و فناوری مورد بررسی قرار گرفته است.

گفت و گو با فعالان اقتصادی، اساتید دانشگاهی و حتی عامه مردم، بیشتر مباحث مطرح شده در ارتباط با مشکلات اقتصادی مربوط به کم کاری دولت و بدنه ضعیف آن در ارتباط با رفع مشکلات اقتصادی بوده است.

در این گزارش بنا داریم گفت و گو خبرنگار علم و فناوری استان مازندران با علی اصغر یوسف نژاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ارتباط با مشکلات اقتصادی موجود را منتشر کنیم.

وی با اعلام اینکه تیم اقتصادی دولت ضعیف است، تصریح کرد: ادعا ما این است که تیم  اقتصادی دولت فرمانده ندارد و حتی مدعی هستیم که مقام معظم رهبری بیشترین  فرصت را به سران سه قوه برای رفع مشکلات اقتصادی کشور داده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه اگر فرصتی که مقام معظم رهبری به مدیران دولتی داده هر مرجعی داشت، در حال حاضر کشور مشکل اقتصادی نداشت، گفت: شناخت دولت از وضع موجود و رویکرد دولت به مباحث اقتصادی درست نیست.

وی  با اعلام اینکه ضمن اینکه عملکرد دولت نادرست هست، رویکرد مناسب هم ندارد، افزود: رویکرد مهمتر از عملکرد است.

یوسف نژاد ادامه داد: در حال حاضر به دلیل ناکارآمدی اقتصادی مهمترین رکن اقتصادی کشور با سرپرستی در حال اداره می‌شود، در حالی که  وزارت اقتصاد و دارائی باید فرماندهی اقتصادی داشته باشد، احساس من این هست که افرادی که در کنار رئیس جمهور به عنوان مشاور اقتصادی قرار دارند افکار و ایده‌های متفاوتی دارند.

وی بیان کرد: این افکار و ایده‌ها باید به مشترکات و نقطه نظرات مناسب برسند، البته برخی از مسائل بین المللی و شاخص کلان هم دخیل بوده و ممکن است سرمایه‌های در اختیار مردم می‌تواند به وضع موجود کمک کند.

یوسف نژاد خاطر نشان کرد: بنده احساس می‌کنم که دولت در ارتباط با رفع مشکلات اقتصادی در حال حاضر برنامه‌های خاصی را مد نظر قرار داده است و یکی از آنها توجه به قشر ضعیف بوده که اگر اینها را تصحیح کند موفق هست.

ارسال نظرات