فرمانده سپاه پاسداران ناحیه آستانه اشرفیه؛

انتقال مفاهیم دفاع مقدس در قالب هنر تاثیرگذارتر است

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه آستانه اشرفیه صبح امروز در نشست ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس این شهرستان گفت: انتقال مفاهیم عمیق دفاع مقدس در قالب هنر تاثیرگذارتر است.
کد خبر: ۹۰۵۵۰۹۶
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه اشرفیه، فرمانده سپاه پاسداران ناحیه آستانه اشرفیه صبح امروز در نشست ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس این شهرستان گفت: انتقال مفاهیم عمیق دفاع مقدس در قالب هنر تاثیرگذارتر است.

سرهنگ پاسدار دکتر حسن حبیبی با بیان اینکه با هنر می توان مسائل ملی و مذهبی را که در برگیرنده مفاعیم عمیق و تاثیر گذار باشد به جامعه انتقال داد اظهار کرد : در هفته دفاع مقدس از عرصه هنر به عنوان یک ابزار تاثیر گذار به نحو مطلوب باید استفاده کرد و برای آن برنامه ریزی انجام داد.

وی با اشاره به دو اجرای موفق آمیز «عقیله العرب» و «قافله عاشقی » از سوی هنرمندان کانون جوانان بسیج شهرستان در سنوات گذشته به اجرای برنامه ی« قبیله غافل» در آغاز هفته دفاع مقدس در گلزار شهدای این شهرستان اشاره کرد و خواستار حمایت از جامعه هنرمندان این شهرستان شد.

حبیبی به حمایت و پشتیبانی مردم در طول ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: همان طوری که در گذشته مردم همراهی با انقلاب داشتند امروز نیز در جنگ نرم با همه مشکلاتی که دارند همراه و همگام انقلاب هستند.

فرمانده سپاه آستانه پایداری و استواری انقلاب را ناشی از حمایت قشر محروم جامعه برشمرد و اذعان کرد: با روحیه اعتمادی به نفس و خود آگاهی که در ملت ما به وجود آمد امروز در بسیاری از عرصه های نانو ، هسته ای ، دفاعی ، داروهای کم یاب ، موشک و … موفقیت های خوبی را برای استقلال کشور به دست آوردیم .

در این نشست امین جمالی نویسنده و کارگردان هنری گوشه ای از نمایش قافله عاشقی را که سال گذشته توسط هنرمندان بسیجی در گلزار شهدای این شهرستان اجرا شده بود برای حاضران در این نشست به نمایش گذاشت.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار