خبرهای داغ:

برگزاری نخستین همایش خادمان و عزاداران حضرت امام حسین(ع)درهندیجان

امام جمعه موقت هندیجان گفت:محرم وصفر درس های بزرگی برای ماها دارد که از عمده ترین آنها آزادگی ،ایثار ،حجاب ،شجاعت ، نمازواحیای فریضه امر به معروف و نهی ازمنکر است و روضه خوان ها ،مداحان و روحانیون مبلغ مسائل شرعی و اهداف قیام حضرت امام حسین (ع)را بیشتر بازگو وترویج نمایند.
کد خبر: ۹۰۵۵۳۱۱
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان،مراسم نخستین همایش خادمان و عزاداران حضرت امام حسین (ع) با حضور فرماندار،امام جمعه موقت ،نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی ،مسئولان محلی،روحانیون،هیات های مذهبی، مسئول شجره طیبه و معاونت آموزش سپاه ،خادمان و موکب داران و فرمانده کلانتری انتظامی، بسیجیان ومداحان و روضه خوان هاهمراه با توزیع شال های سیاه عزاداری ،ایستگاه صلواتی ،سخنرانی ،مداحی و پخش کلیپ و اهداء مدال و معرفی مسئول کانون مداحان هندیجان در سالن همایش خلیج فارس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین جعفر بنی سعید در این همایش اظهار کرد:بایستی همه ماها در مسیر حضرت امام حسین (ع)قدم بر داریم وایام محرم راه آزادگی و ایثار و ولایتمدار را برای تمام شیعیان مشخص نموده است و دراین ماه درس های بزرگی یاد گرفته ایم.

وی افزود:مجالس عزاداری حضرت امام حسین (ع)با دید علمی باید نگاه کرد و اهداف و راه وروش و قیام سید الشهداء (ع)با مطالعه درست با بصیرت برای مردم بازگو و معرفی نمود و قیام امام حسین (ع)سراسر درس های آموزنده است.

وی بابیان مواظب تحرکات دشمنان اسلام و مقابله با تهدیدات گفت:دشمنان اسلام در حال تخریب ایام محرم و صفر هستند و سعی دارند حماسه کربلا را کم رنگ نمایند ولی بایستی با هوشیاری و بصیرت فریب اینگونه حیله ها و تخریب ها را نخوریم و با جدیت در مقابل اینگونه سم پاشی هاایستاد و هر ساله مراسمات سوگوارهای امام حسین(ع)را باشکوهتر و گرم تر برگزار نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها