مسئول بسیج پیشکسوتان چهارمحال و بختیاری:

روحیه جهادی از نیازهای اصلی جامعه است

مسئول بسیج پیشکسوتان استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه خدمت رسانی جهادگران این سازمان گفت: با روحیه جهادی می توان به بالندگی، پیش برندگی و استقلال کشور کمک کرد.
کد خبر: ۹۰۵۵۳۶۳
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با رزمایش سپاهیان محمد رسوالله (ص) و فعال شدن 150 گروه جهادی در سراسر استان، گروه جهادی سازمان بسیج پیشکسوتان فعالیت های عمرانی خود را شروع کرد.

مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان استان در حاشیه این اردوی جهادی به خبرنگار ما، گفت: داشتن روحیه جهادی یکی از نیازهای اصلی جامعه است و با این روحیه می توان به بالندگی، پیش برندگی و استقلال کشور کمک کرد.

سرهنگ پاسدار موسی عسگری، افزود: پیشکسوتان نشان داده اند، هرکجا نظام و انقلاب به خدمات آنها نیاز داشته، نسل اول انقلاب پیشتاز بوده اند و هم اکنون نیز آماده خدمت رسانی در عرصه های مختلف جهادی و محرومیت زدایی هستند.

وی، پیرامون حضور گروه جهادی سازمان پیشکسوتان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: 25نفر از پیشکسوتان بسیجی ، در قالب سه تیم جهادی و دو عرصه فرهنگی و عمرانی فعالیت خود را همزمان با رزمایش سپاهیان محمدرسول الله(صلی الله علیه و آله و سلام) در استان چهارمحال و بختیاری آغاز کرده اند.

عسگری، افزود: گفت: در این اردوی جهادی که به مدت 3 روز برگزار می شود، مسجد امام حسین علیه السلام میرآباد شرقی به صورت کامل کف سازی خواهد شد.

وی اظهار کرد: هدف از این اردو کمک به عمران و آبادی اماکن متبرکه و ایجاد پیوند هرچه بهتر بین مردم و گروه های جهادی به منظور خدمات رسانی همه جانبه می باشد .

قابل ذکر است؛ سازمان بسیج پیشکسوتان از سال 89 به منظور حفظ روحیه جهادی و انقلابی بین بازنشستگان نیروهای مسلح تشکیل شده است.

گفتنی است: گروه جهادی سازمان بسیج پیشکسوتان استان چهارمحال و بختیاری در این اردو توانست 190متر مربع موزائیک کاری کف مسجد امام حسین علیه السلام میرآباد شرقی را انجام داده و 38متر مربع پله احداث نماید.

ساخت رمپ به طول 7متر برای سهولت تردد جانبازان به مسجد از دیگر خدمات جهادگران پیشکسوت سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این اردوی سه روزه بود.

ارسال نظرات