آشنایی با تفکرات مختلف از مزیت‌های فضای مجازی

معاون امور شعب مؤسسه تبلیغی امیر بیان گفت: آشنایی با تفکرات مختلف را از دیگر مزیت‌های فضای مجازی است.
کد خبر: ۹۰۵۵۴۹۲
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام حمید قدیری، معاون امور شعب مؤسسه تبلیغی امیربیان،  در اولین همایش تبلیغی میثم تمار در لرستان که در حوزه هنری لرستان برگزار شد، اظهارکرد: هر وقت دشمن از ایران تقدیر کرد بدانید از کشور ما ضربه خورده است.
وی با تاکید بر گسترش فضای مجازی در جامعه و آمار بالای مخاطبین این فضا در کشور، خاطرنشان کرد: موفقیت در فضای مجازی نیازمند برنامه‌ریزی منسجم است.
قدیری با اشاره به آیه ۶۰ سوره انفال، ادامه داد: بنابر این آیه در هر زمینه‌ای که تصور می‌شود دشمن می‌خواهد ضربه بزند باید خودمان را تقویت کنیم.
معاون امور شعب مؤسسه تبلیغی امیربیان با ذکر این مطلب که فضای مجازی به رسانه مردم تبدیل شود، تصریح کرد: فایده دیگر فضای مجازی کمک به افراد انقلابی است.
وی آشنایی با تفکرات مختلف را از دیگر مزیت‌های فضای مجازی برشمرد و گفت: کار کردن با فضای مجازی به رشد مخاطب شناسی کمک می‌کند و گسترش مخاطبان را بیشتر می‌‌کند.
قدیری به اجرای طرح عملیات رسانه مردم در ایام محرم اشاره کرد و افزود: این طرح در دو بخش اینستاگرام و توئیتر اجرا می‌شود این در حالی است که از فضاهای انجام فعالیت‌های بستر دیتای تحلیل دشمن در توئیتر است.
معاون امور شعب مؤسسه تبلیغی امیر بیان با طرح این سؤال که حکم شرعی استفاده از توئیتر چیست، عنوان کرد: چون این برنامه ذهن امت اسلامی را به انحراف می‌کشاند و متن قانون استفاده از این برنامه‌ را منع نکرده است و ما در حالت جنگی عملیات روانی هستیم می‌توان از این برنامه استفاده کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات