فرماندار اردکان:

برای عبور از اوضاع کنونی به وحدت و انسجام ملی نیاز داریم

فرماندار اردکان با اشاره به لزوم رفتار و برخورد صادقانه مسئولان با مردم گفت: برای عبور از اوضاع کنونی به وحدت و انسجام ملی نیاز داریم.
کد خبر: ۹۰۵۵۷۸۱
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، هادی مقیمی در پایان اجرای مانور مقابله با ناآرامی‌ها و اغتشاشات در اردکان ضمن تشکر از برگزارکنندگان این برنامه گفت: کشور ما و مردم ما در طول چهل سال گذشته اثبات کردند که چرا انقلاب کردند و برای چه پای نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند. ما در این راه صدها هزار شهید و جانباز تقدیم انقلاب کردیم. وقتی‌که می‌خواهیم عزتمند باشیم و به بیگانگان وابسته نباشیم از جانب قدرت‌های بزرگ در سراسر دنیا تحت‌فشار قرار می‌گیریم.
وی افزود: ما همیشه نشان دادیم در شرایطی که تحت‌فشار هستیم بهتر کار انجام دادیم و مطمئناً این دفعه نیز کشور و ملت ما با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و با تلاش دولت و مسئولان نظام و با انسجام و وحدت ملی که در بین آحاد مختلف مردم وجود دارد از این بحران نیز به‌خوبی عبور خواهیم کرد و عزت و استقلال خودمان را حفظ خواهیم کرد.
فرماندار اردکان با اشاره به لزوم حفظ آمادگی در برابر تهدیدات دشمن، گفت: امیدوارم که هیچ‌گاه به استفاده کردن از این آمادگی برای مقابله با ناآرامی‌ها نیاز نداشته باشیم. اگر مردم درجاهای مختلف اعتراضی هم دارند این اعتراضات به‌حق است و وظیفه ما دولتمردان و مسئولان نظام است که به حرف‌های مردم گوش کنند و تا جایی که در توان دارند پیگیری کنند.
رئیس شورای تأمین شهرستان اردکان در پایان اظهار داشت: اگر صادقانه با مردم رفتار شود و صادقانه مشکلات آن‌ها پیگیری شود مطمئن هستم که مردم نیز همچنان پای کشور و نظام خواهند ایستاد. بسیجیان الگوهای موفق برای همراهی مردم با مسئولین هستند. برای حفظ کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران به وحدت و انسجام هرچه بیشتر نیاز داریم.
ارسال نظرات