فرمانده سپاه میناب گفت:

ملت ایران در صحنه دفاع از انقلاب هوشیارانه و مقتدرانه عمل می کند

فرمانده سپاه میناب، گفت: ملت ایران همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند و این مهم در شرایط فعلی مؤلفه قدرت نظام محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۰۵۵۹۹۹
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ، طالب احمدی نیا فرمانده سپاه شهرستان میناب، در رزمایش هزارنفری بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص) در میناب اظهار کرد: دشمنان انقلاب تلاش کردند تا بزرگرانی از نظام و انقلاب را از ملت ما بگیرند تا انقلاب ساقط شود اما به فضل الهی نتوانستند،چهل سال ایستادگی،مقاومت،حمایت قدرت الهی پشت بستر ملت بزرگ ایران قرار گرفت.

سرگرد احمدی نیا، افزود: دشمنان در فکر این بودند که انقلاب را از ملت بگیرند اما امروز تمام تلاششان این است که ملت را از انقلاب بگیرند و با انواع تحریم ها و فشار ها می خواهند ملت را در مقابل انقلاب قرار دهند.

وی، بیان کرد: دشمنان فراموش کرده اند که چهل سال مقاومت و ایستادی ما بر اساس یک وعده الهی ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم بوده است.

احمدی نیا، تاکید کرد: ما در برابر غارتگرترین دشمن خود بر اساس قدرت الهی ایستادگی کردیم ، امروز هم بواسطه قدرت الهی و ولایت الهی نیروهای بسیج مردمی ما در صحنه دفاع از انقلاب حضور هوشیارانه و بیدارگرایانه دارند.

فرمانده سپاه میناب، با اشاره به این که ملت بزرگ ایران صاحب اصلی این انقلاب هستند و برای پیروزی، بقا و ماندگاری آنها خون های بسیاری را تقدیم کردند، بیان داشت: این مردم همیشه در صحنه برای پشتیبانی و حراست از انقلاب هیچ گاه با کسی تعارف ندارند.

وی، با اشاره به این که مقامات آمریکایی باید بدانند که ایران اسلامی مانند دیگر کشورهای منطقه نیست که با طرح و توطئه ای به راحتی از درون بپاشد، خاطرنشان کرد: ملت ایران چهار دهه است همه توطئه های دشمنان را با شناخت دقیق خنثی کرده و اجازه نداده است که غرب برای ایران اسلامی تصمیم گیری کند.

سرگرد احمدی نیا، با بیان اینکه معاندان انقلاب به بهانه مسائل اقتصادی، طرح براندازی را دنبال می کردند، خاطرنشان کرد: هوشیاری و بصیرت مردم دردفاع از انقلاب بار دیگر طرح خطرناک بدخواهان انقلاب را خنثی کرد.

 

ارسال نظرات