متأسفانه عده‌ای با بی‌بصیرتی رژیم پهلوی را تطهیر می‌کنند

یادواره شهید جاویدالاثر محمد عباسی با حضور مردم، خانواده شهدا و فرمانده ناحیه سپاه بشاگرد،نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بشاگرد وجمعی از پرسنل ناحیه سپاه بشاگرد یک شنبه شب در روستای گروغ برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۶۲۷۸
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام دریا بار، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بشاگرد،گفت: این یادواره برای آشنایی بیشتر مردم با فرهنگ ایثار و شهادت و بازسازی حال و هوای روزهای خاطره انگیز دفاع مقدس در محله این شهید برگزار شد.

 وی، شرکت در مراسمات شهدا را توفیق بزرگ و از ارزاق معنوی و واقعی برشمرد و افزود: انتظار خانواده‌های شهدا این است که اهداف و آرمان‌های آنها در جامعه زنده بماند و فراموش نشود.

دریابار، تصریح کرد: شهدا برای تنها نماندن ولایت‌فقیه و زنده‌ماندن ارزش‌ها از جان خود گذشتند و تسلیم دشمن نشدند که ما نیز باید در این مسیر حرکت کنیم.

 دریا بار، عنوان کرد: در جنگ نرم با آرمان‌خواهی و مطالبه ارزش‌ها، نباید بگذاریم دشمن جلو بیاید و ذهن جوانان را نسبت به نظام مقدس اسلامی خراب کند.

 دریابار، افزود: متأسفانه عده‌ای با بی‌بصیرتی رژیم پهلوی را تطهیر می‌کنند و یا با زیر سؤال‌بردن هشت سال دفاع مقدس در زمین دشمن بازی می‌کنند .

 نماینده ولی ولی فقیه در سپاه ناحیه بشاگرد، عنوان کرد: با صراحت عرض می‌کنم رزمندگان و شهدای عزیز ما در هشت سال دفاع مقدس چنان درسی به دشمنان دادند که دیگر هوس حمله به ایران نکنند.

ارسال نظرات