هدف از اجرای رزمایش شیفت ایثار، کاهش هزینه‌های تولیدی کارفرما، وتبلیغ کالا‌های تولید داخل

حبیب الله کاووسی رئیس بسیج کارگری استان کردستان گفت: هدف از اجرای رزمایش شیفت ایثار، کاهش هزینه‌های تولیدی کارفرما، وتبلیغ کالا‌های تولید داخل است.
کد خبر: ۹۰۵۶۳۴۰
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
حبیب الله کاووسی رئیس بسیج کارگری استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، عنوان کرد: شیفت ایثار به صورت سالانه در واحد‌های تولیدی استان کردستان برگزار می‌شود که هدف از اجرای آن کاهش هزینه‌های تولیدی کارفرما، تبلیغ کالا‌های تولید داخل و ایجاد روحیه وحدت، همدلی و اخوت در کارگاه‌های تولیدی است.

وی گفت: با وجود اینکه کارگران از اقشار آسیب‌پذیر هستند و هجمه زیادی به تولید و کارگری در جنگ اقتصادی وارد می‌شود، اما این کارگران بسیجی دل در گرو انقلاب دارند و در شیفت ایثار اقدام به کار و تولید و کمک به اقتصاد کشور می‌کنند تا روحیه ایثارگری در کارخانه که به عنوان سنگر تولید در جنگ اقتصادی قلمداد می‌شود، احیا شوند.


کاووسی افزود: در این برنامه کلیه بسیجیان پایگاه‌های مستقر در واحد‌های تولیدی صنعتی به صورت یک شیفت کاری بدون حقوق و دستمزد و اضافه کاری در راستای کمک به مدیران و مسؤولین واحد‌های تولیدی اقدام به برگزاری این رزمایش می‌کنند.


وی خاطر نشان کرد: این رزمایش در سه واحد تولیدی؛ کشتارگاه صنعتی سنندج، شرکت پاک آرا سنندج و کارخانه تراکتورسازی کردستان اجرا می‌شود.



وی تصریح کرد: در شرایط کنونی و باتوجه به وضعیت اقتصاد، این اقدام موجب تقویت روحیه ایثار در بین کارگران شده و نوعی کمک به کارفرمایان نیز است.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار