مدیر تولید شرکت مینو شرق سیستان و بلوچستان گفت:

شیفت ایثار کمک به تولید ملی است

مدیر تولید شرکت مینو شرق سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری رزمایش خدمت رسانی شیفت ایثار گام مهم در جهت تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی است.
کد خبر: ۹۰۵۶۴۶۶
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱

عطیه سادات موسوی، مدیر تولید شرکت مینو شرق استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبر نگار بسیج در زاهدان گفت: اقدام موثر کارگران بسیجی در قالب رزمایش خدمت  رسانی با عنوان "شیفت ایثار" خدمتی ارزنده و گامی مثبت در جهت دست یافتن به رشد و توسعه ملی است.
 
وی افزود:  در طول سال کارگران با چندین ساعت اضافه کاری بعد از پایان شیفت کاری خود اقدام به حمایت از تولید ملی بدون هیچ چشم داشتی می کنند که این حرکت بزرگ کمک شایانی به افزایش تولید و حمایت از تولید ملی کرده است.
 
 موسوی بیان کرد: کارگران این شرکت یک ساعت قبل از شروع شیفت کاری و یک ساعت بعد از اتمام شیفت کاری بدون هیچ چشم داشت و دستمزدی در قالب گروه‌های جهادی و شیفت ایثار فعالیت می‌کنند.

مدیر تولید شرکت مینو شرق سیستان و بلوچستان بیان کرد: کارگران شرکت مینو شرق امروز در قالب شیفت ایثار حضور پیدا کرده اند تا از تولید ملی و کالای ایرانی حمایت کنند، زیرا معتقد هستند با همت و تلاش مضاعف است که چرخ تولید کارخانجات ایرانی می‌چرخد.
ارسال نظرات