مسئول سازمان بسیج سازندگی استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با «بسیج» مطرح کرد

خدمت رسانی شیفت ایثار در کارخانجات و ادارات

جعفری گفت: در بحث کارگری شیفتی با عنوان شیفت ایثار و متشکل از 37 گروه جهادی از مرکز و خارج استان اعزام شدند که به خدمت رسانی در کارخانجات، ادارات و قسمت‌های مرتبط با آن برطبق دستورالعمل مشخص شده، می‌پردازند.
کد خبر: ۹۰۵۶۵۵۴
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸
علی اکبر جعفری مسئول سازمان بسیج سازندگی استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، پیرامون رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در این استان عنوان کرد: بسیج سازندگی استان سیستان و بلوچستان با توجه به ظرفیت‌های موجود استان و نیازمندی که در مجموعه استان احصا کرده، برنامه ریزی برای به کارگیری 225 گروه جهادی را در ایام رزمایش در دستور کار خود قرار داده است.

وی بیان کرد: تا کنون بالغ بر 137 گروه جهادی اعزام شدند، که 1763 نفر از خواهران و برادران شیعه و سنی در حاشیه شهرها در عرصه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و خدمت رسانی اقدامات خود را آغاز کردند.

جعفری تصریح کرد: از هر قشری برنامه محوری در مرکزاستان با حضور مدیران ارشد استان و قشر مربوطه که به صورت تجمیعی از مرکز استان اعزام می‌شوند، صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: در بحث کارگری شیفتی با عنوان شیفت ایثار و متشکل از 37 گروه جهادی از مرکز و خارج استان اعزام شدند که به خدمت رسانی در کارخانجات، ادارات و قسمت‌های مرتبط با آن برطبق دستورالعمل مشخص شده، می‌پردازند.

جعفری در پایان گفت: با توجه به ایام عزاداری اباعبدالله حسین و اوج تجمع نیرویی در مساجد مختلف شهرها و حاشیه آن خدماتی ویژه تحت عنوان فعالیت‌های جهادی در مساجد عمومی شهر برنامه ریزی و نیز توزیع سبدهای رایگان کالا، لوازم التحریر و خدمات پزشکی صورت گرفته است.

ارسال نظرات