فرمانده سپاه جویبار:

فعالیت رزمایشی گروه های جهادی و رزمی در جویبار در قالب سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2

سرهنگ پاسدار بابایی: رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص)2 همزمان در سراسر استان با فعالیت گروههای جهادی در قالب فعالیت های عمرانی ، بهداشتی، تربیتی، فرهنگی،اقتصاد مقاومتی و ...از نهم شهریور آغاز و تا 29 همین ماه ادامه دارد و این فعالیتها در طول سال نیز توسط این گروهها در سطح شهرستان جویبار ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۰۵۶۷۵۹
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار مهرداد بابایی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی طلایی برای یادآوری دلاورمردی رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس برای نسل های امروزی است ، گفت: رزمایش سراسری اقتدار بسیجیان و سپاه در سراسر کشور از تاریخ ۹ لغایت ۲۹ شهریور ماه به صورت استانی درحال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه در این رزمایش ۴۲ گردان بیت المقدس  همزمان با ۴۵۰ گروه جهادی در قالب محلات ، جامعه زنان و دانشجویی حضور دارند ، افزود: فعالیت گروههای جهادی در قالب فعالیت های عمرانی ، بهداشتی، تربیتی، فرهنگی،اقتصاد مقاومتی و ...خواهد بود و این فعالیتها در طول سال نیز توسط این گروهها در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت.

سرهنگ بابایی یا بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران توانسته با اتکاء به خداوند متعال و رهبری بابصیرت امام راحل در مقابل دشمن تا دندان مسلح سربلند بیرون بیاید ، تصریح کرد:هفته دفاع مقدس زمانی مناسب برای تدوین و یادآوری خاطرات و تجربیات خوب هشت سال دفاع مقدس است و باید از این فرصت به نحو احسن برای انتقال دستاوردها ی نظام به نسل سوم و چهارم انقلاب بهره ببریم.

فرمانده سپاه شهرستان در ادامه با تاکید براینکه نیروهای مسلح بیش از دیگر بخش ها در تحریم ها بوده اند ، گفت:بارها توانستیم تحریم های دشمنان را دور بزنیم و اینبار نیز باتوجه کردن   به فرامین  ولی امر مسلمین جهان  آینده روشنی برای نظام جمهوری اسلامی ایران ترسیم کنیم.

وی با انتقاد از مدیران و مسئولینی که روحیه جهادی ندارند ، اظهار داشت : متاسفانه در بحث صنعت خوردو نتوانستیم پیشرفت چشمگیری داشته باشیم که این نشان از سوء مدیریت ها وسوء تدبیر بوده است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه کشور ایران جزو ۱۰ کشور برتر دنیا در بحث فناوری ها بوده است ، خاطر نشان کرد: التهاباتی در حوزه اقتصاد و بازار کشور بوجود آمده و متاسفانه دشمن نیز از این مسئله برای ایجاد یاس و ناامیدی در فضای عمومی جامعه استفاده کرده ، که در اینجا نقش رسانه ها در بیدارسازی ، آگاهی و ایجاد نشاط وامید بسیار بارز و تاثیر گذار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار