خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:

انقلاب مانع سلطه امریکا بر جهان/ اقتدار بسیجیان؛ فرهنگ عاشورا

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی در جمع بسیجیان کلیبر گفت: آمریکا به خاطر اینکه جمهوری اسلامی ایران را مانع تحقق دهکده جهانی تحت سلطه خود می داند مصمم به براندازی انقلاب اسلامی ایران به هر راه ممکن است.
کد خبر: ۹۰۵۷۳۳۴
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آإربایجان شرقی، علی حسین هاشم پور افزود: به برکت ولایت فقیه و مقاومت مردم ایران و ایثار رزمندگان و بسیجیان تا به حال موفق نشده که هیچ بلکه قدرت آمریکا در مقابل ایران روز به روز  رو به افول گذاشته و قدرت ایران در برابر آمریکا بیش از پیش افزایش یافته است.

وی رزمایش محمد رسول الله را رزمایش اقتدار خواند و اظهارداشت: بسیجیان در این رزمایش با الهام گیری از مکتب عاشورا اقتدار و عظمت خود را به روخ دشمنان و بدخواهان داخلی می کشانند و دشمنان را از عملکرد خود پشیمان می کنند.

هاشم پور جنگ نظامی بین ایران و آمریکا را به جهت قدرت دفاعی و موشکی ایران منتفی دانست و خاطر نشان کرد: آمریکا سعی دارد از طریق جنگ اقتصادی اغتشاش ایجاد کند تا از آن برای رسیدن به هدف شوم خود بهره برد ولی مردم با غیرت ایران در این جنگ هم با مقاومت و تحمل سختی ها پیروز خواهند شد.

وی ادامه داد: دشمنان به هیچ طریقی یارای مقابله با نظام ایران اسلامی را ندارند ولی برخی در داخل خیانت می کنند و با قلم فرسایی انحرافی و غلط زمینه سوء استفاده دشمن را فراهم می کنند  ولی باید بدانند هر آنکه به انقلاب خیانت کند روزی جواب دندان شکن از مردم خواهد خورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها