خبرهای داغ:
دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا:

امام حسین(ع) سر داد تا اسلام سربلند باشد

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا در جمع بسیجیان گردان های رزمایش اقتدار عاشورایی سپاه محمد رسول الله و شرکت کنندگان در نمازجمعه میانه با تشریح اهداف قیام عاشورا، گفت: امام حسین(ع) سرش را داد تا اسلام سربلند باشد.
کد خبر: ۹۰۵۷۴۳۶
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غفار ملکی با بیان اهمیت فریضه امر به معروف اظهار کرد: عزاداری برای امام حسین(ع)، پهن کردن سفره های احسان، زیارت و امثال اینها بسیار امری مقدس و ستودننی است اما باید به یاد داشته باشیم که همه اینها مستحبات است ولی امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه دینی و واجب الهی است که متاسفانه در جامعه، ترک شده است.

    وی اقامه واجبات دینی، زمان شناسی، امام شناسی، دین شناسی و دشمن شناسی را زمینه سازی برای ظهور عنوان کرد و افزود: برای تعجیل در فرج باید سنگرهای عبادت پر شوند.

امام حسین(ع) سر داد تا اسلام سربلند باشد

   دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا، حفظ انقلاب و نظام را بزرگترین معروفات و رژیم آمریکا و اسرائیل را انکر منکرات، دانست و افزود: دشمن ازابزارهای ماهواره و فضای مجازی برای ترویج اعتیاد، فساد و بی برنامگی در بین جوانان بهره می گیرد و سستی و بی رمق شدن، انحراف و طغیانگری، بی دینی و مخالفت جوانان با نظام از مهمترین اهداف اوست.    

   ملکی در ادامه بر ضرورت خرید کالای ایرانی تاکید کرد و افزود: خرید هر کالای خارجی یعنی مشارکت در بیکار کردن حداقل 200 کارگر ایرانی.

ارسال نظرات
پر بیننده ها