خبرهای داغ:

پیکر مطهر شهید «محمد جواهری» در همدان تشییع شد

پیکر مطهر شهید «محمد جواهری» امروز بعد از اقامه نماز جمعه بر دستان مردم شهیدپرور همدان تشییع و در روستای انصارالامام خاکسپاری شد.
کد خبر: ۹۰۵۷۴۴۲
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳

پیکر مطهر شهید «محمد جواهری» در همدان تشییع شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، پیکر مطهر شهید «محمد جواهری» که اخیراً در عملیات تفحص  شناسایی شده و جزو ۱۳۵ شهیدی است عصر روز پنجشنبه با استقبال پرشور مردم ولایی دارالمومنین وارد همدان شد.

مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید والامقام شب گذشته در حسینیه ثارالله سپاه همدان بعد از نمار مغرب و عشا برگزار شد.

امروز نیز با حضور مردم نمازگزار و ولایی شهر همدان پیکر مطهر شهید «محمد جواهری» بعد از اقامه نماز جمعه از حسنیه امام خمینی(ره) تا چهارراه شریعتی بر دستان مردم شهدپرور همدان تشییع شد و برای خاکسپاری به روستای انصارالامام(ره) همدان منتقل شد.

همچنین مراسم بزرگداشت این شهید بزرگوار روز شنبه 24 شهریور ماه از ساعت 16 الی 18 در مسجد جامع روستای انصارالامام برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ شهید جواهری متولد 1338 روستای انصارالامام از توابع بخش مرکزی شهرستان همدان است که 25 آذر 1361 در عملیات مسلم بن عقیل در منطقه جنگی سومار به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

این شهید به همراه دیگر همرزمانش در سال 61 وارد شهر «مندلی» عراق شد اما از این گروهان عده‌ای به عقب بازنگشته و پیکر مطهرشان در این شهر باقی ماند.

پیکر این شهید 24 ساله به تازگی از طریق پلاک شناسایی و به کشور بازگردانده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات